Reklama

Polska gra mocno rozgrzała rynek

„Outriders" cieszy się dużym zainteresowaniem i zbiera pozytywne opinie recenzentów. Niższe są jednak noty od graczy.

Aktualizacja: 06.04.2021 21:40 Publikacja: 06.04.2021 21:00

Polska gra mocno rozgrzała rynek

Foto: materiały prasowe

O prawie 5 proc. drożały we wtorek akcje studia People Can Fly w reakcji na premierę gry „Outriders" (trafiła na rynek 1 kwietnia, ale wcześniej na GPW nie było sesji).

Gra wzbudziła duże zainteresowanie – w dniu debiutu na platformie Steam jednocześnie grało w nią niemal 112 tys. osób, a kilka dni później przekroczony został pułap 125 tys., co plasuje produkcję na 65. miejscu w rankingu wszech czasów. Gra przez cały weekend utrzymywała się na pierwszym miejscu listy bestsellerów.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita” z nową ofertą prenumeraty na 2026 r. Wiedza, która się opłaca
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama