Reklama

Burda inwestuje w polski e-sklep

Niemiecki koncern wydawniczy przejmuje większościowe udziały w drogerii Cocolita.pl i zapowiada dalsze inwestycje w polskim e-handlu.

Aktualizacja: 19.04.2021 17:44 Publikacja: 19.04.2021 17:28

Martin Weiss

Martin Weiss

Foto: materiały prasowe

- Przejmujemy sklep Cocolita, czyli popularną drogerię internetową. Pozwoli nam to realizować strategię rozpoczętą przed laty w innych krajach, co zmieniło nas w koncern łączący treści i technologie w jedno. Rzeszów nas zachwycił, powstała tam szybko rosnąca i zyskowna firma, a naszą inwestycję traktujemy jako pierwszy krok w rozwijaniu potencjału polskiego rynku - mówi Martin Weiss, członek zarządu Hubert Burda Media. - Chcemy rozwijać się tu w różnych kierunkach jeśli chodzi o ofertę oraz oczywiście wciąż budować firmę jako wydawcę treści kierowanych głównie do kobiet na wielu płaszczyznach - dodaje.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Patronat Rzeczpospolitej
II edycja Kongresu Mazowieckich Mediów Lokalnych
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Media
Wolność prasy zagrożona? Pentagon zmienia politykę, dziennikarze protestują
Media
Duży atak hakerski na użytkowników platformy Discord. Mogły wyciec dane 70 tys. osób
Media
Analityk dołożył swoje 10 groszy do Cyfrowego Polsatu. Kurs mocno w górę
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Media
„Rzeczpospolita” rozwija PRO.RP.PL. Rusza nowa sekcja „Podatki”
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama