Microsoft oferuje 250 tys. dol. za złapanie hakera

Nagrodę dostanie osoba, która przyczyni się do złapania twórcy internetowego robaka o nazwie Conficker, znanego także jako Downadup i Kido

Popyt w sieci na gospodarkę

Kryzys dobrze robi witrynom Ekonomicznym. Ale tylko tym wyspecjalizowanym. Serwisy gospodarcze większości portali ogólnotematycznych cieszą się coraz mniej...

Spółki ITI nie idą na parkiet

Platforma cyfrowa „n” w 2009 r. ma być rentowna. Tak planuje prezes grupy ITI. Na razie jednak „n” obciąża wynik TVN

SAP chce zgarnąć zamówienia państwowe

Informatyczna firma SAP ogłosiła, że chce zbudować system e-podatków i elektroniczną platformę dla służby zdrowia

Firmy tną wydatki reklamowe

Wartość rynku reklamy skurczy się w tym roku o 380 mln zł – wynika z raportu Ad.Media. Tylko Internet oprze się spadkom. Najbardziej ucierpi prasa. Sytuacj...

Pozycja w wyszukiwarce decyduje o sukcesie

Dla wielu klientów Google jest pierwszym źródłem informacji o produktach i usługach

Czy to Solorz-Żak zainwestował we „Wprost”?

Za transakcją sprzed roku mógł stać biznesmen. Jego współpracownicy znaleźli się w radzie nadzorczej wydawnictwa

Urzędnicy karcą BBC za gaże

Brytyjskie biuro audytowe zarzuciło publicznej rozgłośni, że nie panuje nad kosztami swoich programów, bo wypłaca prezenterom gwiazdorskie pensje

W kryzysie wielki świat jest mniej ważny

- Od szefowej działu zagranicznego „New York Timesa” usłyszałem, że AFP jest zbyt propalestyńska. Od francuskiego MSZ, że zbyt proizraelska - mówi Pierre L...

Szał e-zakupów trwa

W czasach kryzysu Polacy nie odwrócili się od handlu w sieci. W ubiegłym roku kupili tam towary warte nawet 12 mld zł. O połowę więcej niż rok wcześniej

Reklama
Reklama

ITI chce wyjaśnień w sprawie spadków kursu TVN

W piątek główny akcjonariusz TVN zwrócił się do KNF z wnioskiem o zbadanie, czy w minionym tygodniu nie doszło do manipulacji kursem spółki – dowiedziała s...

Reklama wideo w Internecie urośnie mimo kryzysu

Jeszcze niedawno traktowane jako eksperyment reklamy w sieci zaczynają wychodzić z niszy

Biznesowe kanały telewizyjne lubią kryzys

Kanały telewizyjne o profilu biznesowym cieszą się w obecnych czasach coraz większym zainteresowaniem – pisze mediarun.pl. TV Biznes zyskał w styczniu prze...

Awans „Rzeczpospolitej”

„Rz” jest na drugim miejscu wśród dzienników opinii. Mimo spadku sprzedaży, któremu w 2008 r. oparł się np. „Super Express”, w grudniu „Rz” zwiększyła pren...

Radio kusi słuchaczy w Internecie

Sieciowe platformy radiowe mogą zacząć szybko zarabiać, gdy staną się płatne

TVN mocno traci na fali spekulacji o długu ITI

Notowania grupy TVN spadały podczas dzisiejszej sesji nawet o ponad 14 proc. Za silną przecenę odpowiadają pogłoski o tym, że Grupa ITI ma zadłużenie zabez...

Bauer nie chce, by Ruch kolportował jego tytuły

Wydawca wypowiedział Ruchowi umowy dystrybucji swoich tytułów. To jeszcze bardziej osłabi lidera kolportażu, którego udziały w rynku stale spadają

Amerykańskie gazety najgorszy rok mają za sobą

Kryzys gospodarczy już zdążył mocno dotknąć amerykańskich gazet, ale po tym roku największe spadki przychodów reklamowych wydawcy za oceanem będą mieli za...

Kontrowersyjny internetowy serwis finansowy

Kontomierz.pl nie spodoba się bankom. Nowy serwis WWW chce wypełnić informacyjną lukę między bankowością elektroniczną a jej klientami

Branża filmowa w USA niedomaga

Malejąca sprzedaż filmów na płytach DVD może się przyczynić do cięć budżetów filmowych przez takie wytwórnie, jak Time Warner, Walt Disney, Viacom i News C...

Reklama
Reklama