Polacy zakochani w sieci
Kryzys tylko na chwilę spowolnił jego rozwój w Polsce. Zalety sprzedaży w Internecie odkrywają nawet firmy nieobecne do tej pory w sieci
Niższe wydatki na rozrywkę
Rynek mediów i rozrywki na świecie będzie wart w tym roku 1,35 biliona dolarów. Zdaniem ekspertów PwC Polacy nie będą oszczędzać, zwłaszcza na kinie, grach...
Dwa lata posuchy
Polski rynek reklamy podniesie się z kryzysu dopiero po 2010 r. W tym roku spadek wydatków na reklamę sięgnie 4,2 proc. – wynika z prognoz ZenithOptimedia
Zdrożeją pisma specjalistyczne?
Lobbowanie za niższą stawką VAT na czasopisma specjalistyczne. Nie ma już jednak chyba szans, aby po 2010 roku nadal wynosiła ona 0 procent
Informacyjna żyła złota w Internecie
W kryzysie największe pieniądze w sieci przynosi znajdowanie informacji. Giganci internetowi już to wiedzą. Google i Microsoft stają do wyścigu o najlepszą...
TP SA szuka miliarda złotych
Operator zmaga się z kryzysem. Według informacji „Rz” na wypracowanie dodatkowych środków naciska France Telecom. Zarządowi pozostaje szukać oszczędności