Coraz częściej skarżymy się na reklamy

W ubiegłym roku Polacy poskarżyli się do Rady Reklamy na nieetyczne ich zadaniem reklamy 627 razy. To o ponad jedną czwartą więcej razy niż rok wcześniej

MySpace zaczyna płacić muzykom

Serwis który umożliwił wielu debiutantom zaistnienie w branży muzycznej teraz chce im płacić za umieszczane w internecie piosenki i fragmenty koncertów

Pół miliarda łączy szerokopasmowych w 2010 r.

Liczba tradycyjnych, naziemnych internetowych łączy szerokopasmowych na świecie w 2010 r. osiągnie poziom pół miliarda – przewiduje firma analityczna Infor...

Coraz więcej użytkowników portali

Rośnie liczba użytkowników największych portali, niezależnie od profilu witryn

Apel o szanowanie praw wydawców

Wydawcy powinni mieć udziały w przychodach z internetowych agregatorów treści, które wykorzystują należące do wydawnictw treści - zaapelował szef Międzynar...

Monetto.pl kończy działalność

Powstały na początku 2008 r. serwis oferujący tzw. pożyczki społecznościowe kończy działalność. Monetto.pl zniknie z sieci 28 lutego.

"The New York Times" płatny w sieci

Wydawca zacznie na początku 2011 roku pobierać opłaty za swoje treści w Internecie

Bing dla iPhone'ów

Apple produkujące kultowe telefony zastanawia się nad zastąpieniem obecnej domyślnej wyszukiwarki Google na produkt Microsoftu

Koniec pożyczek w Monetto.pl

Powstałe na początku 2008 r. Monetto.pl, jeden z pierwszych serwisów oferujących w polskim internecie tzw. pożyczki społecznościowe, kończy działalność. Mo...

Jesteśmy na półmetku

- Choć liczba klientów rekrutująca się spośród małych i średnich firm powinna urosnąć o ponad 10 proc., to – za sprawą dużego udziału korporacji w naszych...

Reklama
Reklama

Piraci zniszczyli muzyczne e-sklepy

Sprzedaż muzyki w polskiej sieci praktycznie zamarła. Na rynku pozostały tylko dwie liczące się firmy

Muzodajnia sama na rynku e-muzyki

Ceny narzucane przez wydawców sprawiły, że e-sklepy z legalną muzyką nie zdobyły w Polsce popularności

Światowa sprzedaż piosenek w sieci rośnie

W tym roku liczba osób kupujących muzykę w sieci po raz pierwszy przekroczy 10 milionów

Telewizja od Netii

Największy alternatywny operator telefonii stacjonarnej podtrzymuje plan poszerzenia wachlarza usług o telewizję IP

Handel w sieci nie dla Polaków

Tylko 7 proc. przychodów polskich firm w 2008 roku pochodziło z Internetu. W najlepszej pod tym względem Irlandii było to 26 proc.

Polskie firmy nie liczą na handel w sieci

Tylko 7 proc. ma przychodów pochodzące ze sprzedaży w internecie, a w najlepszej pod tym względem Irlandii aż 26 proc.

Dołuje sprzedaż "Wprost", zyskują "Tygodnik Powszechny" i "Angora"

W listopadzie "Wprost" sprzedawał średnio już tylko 83,5 tys. egzemplarzy. To o 18,5 proc. mniej niż rok wcześniej

Nowe technologie pobudzą rewolucję w mediach

Popularyzacja tabletów, e-czytników gazet i książek oraz technologii 3D zmieni rynek w tym roku

Point Group zachęca do kupowania akcji spółki

Platforma Mediowa Point Group (wydawca m.in. "Machiny" i "Filmu"), która od grudnia jest właścicielem wydawcy "Wprost", w najnowszym numerze tego tygodnika...

PLL LOT szuka nowego wydawcy dla "Kaleidoscope"

Siedem firm zaprosił PLL LOT do przetargu na nowego wydawcę magazynu pokładowego "Kaleidoscope"

Reklama
Reklama