Zmierzch ery „Newsweeka”
„Newsweek” wiele razy wstrząsał Ameryką. W epoce Internetu traci jednak dawną moc, czytelników i reklamodawców. Czy 92-letni kupiec postawi go na nogi?
Nie ma się co obrażać na biznes
Na Internet łatwo się obrazić. Zwłaszcza dziennikarzom piszącym w tradycyjnych mediach. Chociażby za to, że dzięki doktrynie darmowego dostępu do informacj...
Telewizje wydają więcej na ramówki
Rynek reklamy drgnął i nadawcy chętniej inwestują w ramówki. Analitycy spodziewają się dalszych, choć powolnych, zwyżek w produkcje telewizyjne
Canal Plus Cyfrowy ukarany przez UOKiK
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów ukarał właściciela platformy prawe 3,6 milionami złotych kary za sposób, w jaki poinformował on swoich klientów o p...
Wydawcy zyskują dzięki cięciom
Po I półroczu na europejskim rynku mediowym wydawcy odnotowują większy wzrost zysków niż nadawcy telewizyjni. Pomogły im cięcia kosztów
Ministerstwo Skarbu sprzeda Ruch
Resort skarbu odpowiedział sprzeda spółce Lurena swoje udziały w Ruchu. Wezwanie dotyczy 100 proc. akcji spółki i opiewa na 10,70 zł za akcję
Drugie dno odejścia szefa HP
Do dymisji Marka Hurda, b. prezesa Hewlett-Packard, przyczyniła się jego fatalna opinia wśród pracowników, w tym menedżerów koncernu – twierdzą media w USA