Październik to pierwszy miesiąc, w którym wyniki sprzedażowe "Dziennika" można porównać z tymi z przed roku (gazeta ukazuje się w obecnej formule od połowy września 2009). W październiku 2010 roku sprzedaż gazety wydawanej przez Infor Biznes spadła rok do roku o 19, 6 proc. do 92,5 tys. egz., podczas gdy łączna sprzedaż pięciu największych gazet ogólnopolskich w kraju ("Fakt", "Gazeta Wyborcza", "Super Express", "Rzeczpospolita" i "Dziennik") obniżyła się w tym samym czasie mniej, bo o 7,4 proc., do 1,2 mln egz. - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy pokazujących tzw. rozpowszechnianie płatne razem.

W pierwszym pełnym miesiącu ukazywania się dziennik wydawany przez joint venture założony przez wydawnictwa Infor i Axel Springer Polska, miał sprzedaż na poziomie 115,1 tys. egz., a jego kierownictwo zapowiadało dla tytułu średnią sprzedaż na poziomie minimum 110 tys. egz., co branża uznała za założenia asekuranckie.

Sprzedaż bulwarowego "Faktu" w porównaniu z październikiem 2009 obniżyła się o 10,3 proc. do 410,9 tys. egz., a "Gazety Wyborczej" - o 7,7 proc. do 334,5 tys. egz. "Super Express" jako jedyny odnotował wzrost sprzedaż tym czasie - o 3 proc. do 194,1 tys. egz. Sprzedaż "Rz" była stabilna, obniżyła się rok do roku tylko o 1,1 proc i wynosiła 140,7 tys. egz.