Polskie hity na smartfony

Nasi programiści tworzą jedne z najlepszych gier przeznaczonych na smartfony i tablety

Radio wciąż dyktuje trendy na muzycznym rynku

Nawet nastolatki szukające muzycznych inspiracji głównie na YouTubie jako drugie źródło wciąż wymieniają stacje radiowe. Nagrania częściej kupują już jedna...

Play atakuje segment studencki kampanią z tabletami i laptopami

Wbrew przewidywaniom, P4, operator sieci Play nie przedstawił dziś nowej oferty pre-paid, ale zapowiedział start kampanii promującej mobilny Internet

Mazowiecki Internet czeka na decyzję Unii

Trwa wysyp przetargów na samorządowy Internet. We wrześniu swój może ogłosić Mazowsze

Nowa fala orzeczeń w sprawie internetowego piractwa

Ruszają kolejne sprawy przeciw portalom naruszającym prawa autorskie

Mało nowości z Polski

Gry komputerowe. Na znanej branżowej wystawie polskie spółki prezentowały się znacznie skromniej niż rok temu

Złoty medal dla nowych mediów

Zakończone właśnie XXX igrzyska zostały okrzyknięte pierwszą w historii olimpiadą mediów społecznościowych

Facebook: przerwany amerykański sen

Debiut na Wall Street miał być historycznym sukcesem, a rozpoczął serię poważnych problemów. Akcje tanieją, wątpliwości reklamodawców rosną

Rośnie liczba czytelników e-książek i e-gazet

Właściciele tabletów, e-czytników i smartfonów wykorzystują je coraz chętniej do czytania elektronicznych wersji gazet, magazynów i książek

Starlink obniża prognozy dla rynku reklamy

W związku z trudną sytuacją w branży, dom mediowy Starlink znów obniżył całoroczne prognozy dla reklamy w tym roku

Reklama
Reklama

Polidea sprzedała aplikację amerykańskiemu uTest

Ponad 1 mln dol. zapłacił polskiej firmie gigant z USA za produkt do testowania aplikacji mobilnych

Słabe prognozy dla reklamowego rynku w 2013 r.

Giełdowi analitycy są podzieleni w sprawie możliwego obrotu spraw na rynku reklamy w 2013 r. Najbardziej optymistyczne prognozy zakładają poprawę w jego dr...

Radio rośnie mimo kryzysu

Wpływy z tej, nieobecnej ciągle w Polsce, usługi będą na świecie najszybciej rosnącą grupą przychodów nadawców w ciągu najbliższych pięciu lat, wynika z pr...

TVP raczej nie zarobiła na olimpiadzie

Wpływy z reklam i widownia były w tym roku wyższe niż podczas igrzysk w Pekinie. Mimo to finansowo TVP raczej znowu na nich nie zarobiła

Agora tnie zatrudnienie

Spółka mediowa chce do końca stycznia 2013 roku zwolnić do 250 osób, by obniżyć koszty w związku z trudną sytuacją na rynku reklamy

Gros właścicieli smartfonów korzysta za ich pośrednictwem z sieci

Połowa osób korzystający z Internetu przez komórki czyta internetowe strony gazet - wynika z najnowszych badań Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych

Orange Sport rośnie i zmierza na podium

Uruchomiony cztery lata temu sportowy kanał grupy TP wbrew pogłoskom nie zostanie zamknięty

Agora tnie prognozy i koszty

Według najnowszych cały rynek reklamy skurczy się w Polsce o 2-5 proc., a wydatki na reklamę w gazetach mogą spaść nawet o 20 proc.

Filmy z sieci pożądane

Wielcy gracze analizują wejście na polski rynek wideo na żądanie. Ma on gigantyczne perspektywy wzrostu - informuje "Puls Biznesu"

Universal McCann: rynek reklamy skurczy się o 2 proc.

Jak wyliczył dla Ekonomia24.pl dom mediowy Universal McCann, całorocznie rynek reklamy w Polsce skurczy się w tym roku o 2,1 proc. To kolejna zakładająca s...

Reklama
Reklama