Najwyższą sprzedażą w tym okresie może się pochwalić tradycyjnie publikujący przedruki z polskiej prasy „Tygodnik Angora", którego wrześniowy wynik to 365,3 tys. egz. (spadek w porównaniu z  wrześniem 2011 r. o 2,1 proc.) – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy pokazujących tzw. rozpowszechnianie płatne razem (zsumowane: prenumerata, sprzedaż kioskowa, sprzedaż e-wydań oraz tzw. inne formy rozpowszechniania, czyli np. egzemplarze przekazywane do dystrybucji w pociągach, samolotach czy hotelach).

Kolejne we wrześniowym zestawieniu były: „Wprost" z wynikiem 140,5 tys. egz. (wzrost rok do roku o 15,7 proc.), „Newsweek Polska":  137,4 tys. egz. (wzrost o 9,9 proc.), „Gość Niedzielny": 135,6 tys. egz. (wzrost o 0,1 proc.), „Uważam Rze. Inaczej pisane": 130,4 tys. egz. (spadek o 8 proc.), „Polityka": 130,2 tys. egz. (spadek o 1,2 proc.), „Gazeta Polska": 61,3 tys. egz. (spadek o 13,5 proc.), „Przekrój": 21,7 tys. egz. (spadek o 41,4 proc.), „Przegląd": 19,3 tys. (spadek o 9,7 proc.), „Tygodnik Powszechny": 16,9 tys. egz. (spadek o 17,6 proc.) oraz publikujące przedruki z prasy zagranicznej „Forum" z wynikiem 14,7 tys. egz. (spadek rok do roku o 5,4 proc.).