Spada oglądalność największych stacji

Największe cztery stacje ogląda już niewiele ponad połowa widzów. Triumfują małe kanały tematyczne

UKE: nie ma zagrożenia utratą sygnału telewizyjnego

Z badań przeprowadzonych przez Urząd Komunikacji Elektronicznej wynika, że prawie wszystkie miejscowości, które stracą w tym roku możliwość analogowego odb...

Wideo z sieci zagraża płatnej telewizji

Rynek tradycyjnych usług telewizyjnych rośnie tylko symbolicznie. Coraz więcej widzów przestawia się na Internet

Szefowa Yahoo urodziła chłopca

Marissa Mayer, która niedawno została szefową Yahoo, urodziła chłopca. Informację o szczęśliwym wydarzeniu umieścił na Twitterze jej mąż Zack Bogue

Facebook łowi informatyków w Rosji

Premier Rosji spotkał się z założycielem Facebooka. Rosyjskie sieci oskarżają Amerykanów o podkupywanie najlepszych programistów kraju

Zwolnienia w Agorze

Agora wręczyła wypowiedzenia pierwszym pracowników w ramach zwolnień grupowych. Etaty stracili m.in. Piotr Pacewicz i Michał Ogórek. Zwolnienia poza warsza...

Reklama w Polsce gorzej niż w Europie

Dom mediowy ZenithOptimedia Group kolejny raz obniżył prognozy dla polskiego rynku reklamy w tym roku. Wypadniemy gorzej niż średnia europejska

Media ważne w demokracji

Nadawcy publiczni powinni być finansowani z pieniędzy publicznych, a wsparcie powinno być stabilne i niezależne od polityki

Padają operatorzy wirtualni

Sieci korzystające z cudzych masztów potrzebują albo wielkich pieniędzy, albo rynkowej niszy

Facebook otwiera biuro w Polsce

Warszawski oddział będzie zarządzać interesami Facebooka w Europie Środkowo-Wschodniej, przede wszystkim sprzedażą reklam i współpracą z miejscowymi progra...

Reklama
Reklama

Ringier Axel Springer rusza z nowym pismem

Dopiero co Point Group zapowiedział znikniecie z rynku „Bloomberg Businessweeka", a już w ten sam, mocno przerzedzony segment magazynów o tematyczne ekonom...

Rośnie popyt na urządzenia w 3D

Za siedem lat wpływy ze sprzedaży urządzeń do odbierania obrazów w trójwymiarze (kina domowe, telewizory, przenośne odtwarzacze, konsole do gier, komórki i...

Więcej klientów płatnej TV

Globalnie na koniec tego roku na świecie będzie 858,1 mln klientów płatnej telewizji. To o 5 proc. więcej niż rok wcześniej. Skurczy się rynek w USA, a naj...

Po ptaszyskach czas na świnie

Fiński producent gier Rovio Entertainment robi co może by udowodnić, że nie jest gwiazdą jednego przeboju. Dzisiaj do walki o rynek rusza gra Bad Piggies

Moda na cyfrowe magazyny w Polsce na razie przed nami

Na razie tam, bo w Polsce wydawcy luksusowych pism wciąż rzadko inwestują w ich tabletowe wersje. Lukę mogą chcieć wykorzystać nowi gracze stawiający tylko...

Klienci coraz chętniej wybierają usługi w pakietach

Sprzedaż usług telekomunikacyjnych w pakietach daje oszczędności abonentom i wyższe przychody operatorom – mówi Maciej Witucki, szef grupy TP

Dekodery coraz bardziej wszechstronne

Zanim w Polsce upowszechni się smart TV, do multimedialnych usług dodatkowych odbieranych na małym ekranie zachęcają operatorzy płatnej telewizji. Oferują...

Ludzie mediów i rozrywki wolą tablety

Zdaniem szefów firm z sektorów mediów i rozrywki dostęp do produkowanych przez nie treści będzie rósł najszybciej dzięki użytkownikom mobilnych urządzeń

Norton Cybercrime Report 2012: Polacy na celowniku hakerów

W ubiegłym roku ponad siedem milionów Polaków padło ofiarą cyberprzestępców. Słabym punktem są smartfony i sieci społecznościowe

Google znowu modny

W poniedziałek akcje na giełdzie Google'a osiągnęły rekordowo wysoką cenę. Inwestorzy na Wall Street znów zainteresowali się olbrzymem internetowym, po roz...

Reklama
Reklama