Polskie Radio z testami DAB+

Testowe nadawanie stacji publicznego nadawcy ma ruszyć jeszcze w tym roku i potrwać do końca lutego przyszłego roku. Dotychczas z nadawcami przy testowaniu...

Cyfrowy Poslat wspina się wyżej

Platforma telewizyjna Zygmunta Solorza-Żaka w ramach świątecznej walki o abonenta wprowadziła nowy pakiet programowy.

40 proc. widzów naziemnej tv nieprzygotowane do jej cyfryzacji

Około 40 proc. Polaków, którzy odbierają tylko naziemną telewizję, wciąż nie zdecydowało, czy przejdzie na jej cyfrowe nadawanie, czy wykupi płatną TV.

Polsat rusza z nowa stacją

Nowa na polskim rynku stacja Polsat Food Network, która wchodzi do oferty Cyfrowego powstała we współpracy ze Scripps Networks Interactive

Czytelnicy ufają gazetom

Ponad 80 procent czytelników gazet opiniotwórczych w Europie ufa informacjom, które w nich znajduje – wynika z badania, w którym brała udział „Rz”

Firmy polubiły chmurę

Brak regulacji prawnych hamuje popyt na nowe usługi IT.

Tablet,filmy,wideo,Internet,konsole do gier,connected tv

Z najnowszych badań wynika, że na mobilnych urządzeniach w coraz większym stopniu oglądane są prosto z Internetu długie formy wideo. Widzowie przesiadają s...

Sprzedaż tygodników we wrześniu

Wzrosty sprzedaży „Wprost", „Newsweeka Polska" i „Gościa Niedzielnego" prawie zrównoważyły spadki pozostałych tygodników społeczno-politycznych we wrześniu...

Zatrzymał Multimedia

Telewizja kablowa nie trafiła w ręce UPC, a firmy doradcze dostaną 10 mln zł. Na niedoszłej transakcji zyskał m. in. prezes spółki.

Naciąga kolejna fala obniżek prognoz dla reklamy

Dom mediowy Starlink znów obniżył całoroczne prognozy dla reklamowego rynku. Niebawem podobne zmiany ogłosi sieć ZenithOptimediaGroup

Kanały Viasat w Polsat Media

Od nowego roku Viasat Explorer, Viasat History i Viasat Nature będą tez obsługiwane reklamowo przez Biuro Reklamy Polsat Media

WiMP wchodzi do Polski

Testowa wersja skandynawskiego muzycznego serwisu streamingowego WiMP ruszy w Polsce 24 listopada

Rola PR w polskich firmach będzie rosła

Zmiany na rynku mediów i reklamy wymagają od firm PR szybszej reakcji i większej kreatywności. Branża jest przekonana, że jej rola będzie rosła

W nowych domach instalacja nie tylko do sieci kablowych

W nowych budynkach będą musiały się znajdować także zbiorcze anteny umożliwiające odbiór naziemnej telewizji cyfrowej i telewizji satelitarnej

Ruszyła trzecia edycja Akademii Mediów

Akademia Mediów, której organizatorem jest Fundacja 2065 im. Lesława A. Pagi, ma m.in. kształcić przyszłych dziennikarzy ekonomicznych

Nowe pieniądze na komercyjne wykorzystanie badań

Rusza program Spin-Tech. Jego budżet to 120 mln zł. Krąg odbiorców tych dotacji jest jednak bardzo wąski

Polska z prawem głosu w Europejskiej Agencji Kosmicznej

Dzięki wejściu do ESA polskie firmy zyskują dostęp do wszystkich programów Agencji i przeznaczonych na nie funduszy europejskich

Rynek reklamy online: Google i reszta świata

Polski rynek reklamy w sieci nie daje się kryzysowi. Wydatki w minionym półroczu przekroczyły 1 miliard złotych.

Asseco Poland drożało po lepszych niż oczekiwano wynikach

Kurs informatycznej spółki zyskiwał w czwartek 5 proc. po publikacji dobrych wyników za III?kwartał

E-sklepy nadal mało sprzedają za granicę

Tylko co trzeci prowadzi sprzedaż do innych państw Unii Europejskiej, a jedynie 9,6 proc. poza ten obszar