Trwa moda na udane dokumenty

Kryzys sprzyja formatowi zwanemu scripted docu, bo stacje pilnują kosztów. A te produkcje są znacznie tańsze niż telenowele czy seriale.

Coraz więcej cyfrowych mediów

Mamy już cyfrową telewizję naziemną. Ten rok pokaże, czy na dobre ruszy w Polsce także cyfrowe radio naziemne

16 chętnych do nadawania cyfrowych kanałów

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji podsumowała zgłoszenia nadawców, którzy chcą mieć kanały w jednym z pakietów naziemnej telewizji cyfrowej. Są niespodzi...

Inwestorzy dobrze przyjęli wyniki Cinema City

Kurs akcji Cinema City International, operatora kin Europie Środkowowschodniej rośnie dziś w Warszawie, po tym, jak zanotowane w IV kwartale ub.r. okazały...

Prawdziwe rozdanie LTE dopiero będzie

Nowa technologia szybkiego mobilnego Internetu dzieli zwolenników i sceptyków.

Czytelnicy wolą gazety i magazyny

Tak twierdzi większość odbiorców w Europie.

Cyfrowy Polsat może kupić TV4 i TV6

Mimo że rynek płatnej telewizji już się nasycił, platforma telewizyjna Zygmunta Solorza-Żaka będzie się rozwijać

Rosnie liczba cyfrowych stacji

400 nowych kanałów ruszyło w 2012 r., z czego 86 – w ramach naziemnej telewizji cyfrowej.

nC+ rusza 21 marca

Zapowiedział to w „Dzień dobry TVN" Christian Anting, członek zarządu nowej firmy. Branża nie spodziewa się po nowej ofercie obniżek cen.

Cyfrowy Polsat mile zaskakuje wynikami

Blisko 600 mln zł zarobiła na czysto w 2012 r. medialna grupa Zygmunta Solorza-Żaka

Reklama
Reklama

Coraz więcej cyfrowych widzów

19 marca czekają nas kolejne odłączenia telewizji naziemnej.

Tablety coraz chętniej używane do surfowania po sieci

Globalnie generują już więcej internetowego ruchu niż... telefony komórkowe, choć te drugie są na rynku znacznie dłużej i sprzedają się wielokrotnie lepiej

KRRiT składa doniesienie na Cyfrowy Polsat

Zdaniem urzędników mogło dojść do złamania prawa przy transmitowania meczy eliminacyjnych Polaków do Mundialu

Rosną cyfrowe wpływy wydawców

W USA średni przychód z internetowego abonenta jest coraz wyższy.

Branża reklamowa spodziewa się dalszych spadków

Według prognoz domu OMD, polski rynek reklamy skurczy się w tym roku o 4 proc. Straci telewizja, w słabszej kondycji będzie nawet Internet.

Naziemna telewizja potrzebuje lepszych programów

Żeby zawalczyć o widza, nowe kanały naziemnej telewizji cyfrowej będą musiały lepiej zadbać o ofertę programową. To od niej zależy ich powodzenie.

CEBIT:politycy stawiają na nowe technologie

Targi Cebit | Dynamiczny rozwój branży IT przykuwa uwagę walczących z kryzysem polityków. Dlatego byli tak aktywni w Hanowerze.

Facebook bardziej przyjazny firmom i markom

Strumień wiadomości będzie teraz lepiej eksponował treści wysyłane przez firmy, które „polubiliśmy”

Branża reklamowa spodziewa się dalszych spadków

Według prognoz domu OMD polski rynek reklamy skurczy się w tym roku o 4 proc. Straci telewizja, w słabszej kondycji będzie nawet Internet

Time Warner pozbywa się prasy kolorowej

Time Warner zamierza wyodrębnić w oddzielną spółkę Time Inc. – gałąź koncernu wydającą kolorowe magazyny. Operacja ma zostać przeprowadzona do końca roku....

Reklama
Reklama