Reklama
Rozwiń

Rosną cyfrowe wpływy wydawców

W USA średni przychód z internetowego abonenta jest coraz wyższy.

Branża reklamowa spodziewa się dalszych spadków

Według prognoz domu OMD, polski rynek reklamy skurczy się w tym roku o 4 proc. Straci telewizja, w słabszej kondycji będzie nawet Internet.

Naziemna telewizja potrzebuje lepszych programów

Żeby zawalczyć o widza, nowe kanały naziemnej telewizji cyfrowej będą musiały lepiej zadbać o ofertę programową. To od niej zależy ich powodzenie.

CEBIT:politycy stawiają na nowe technologie

Targi Cebit | Dynamiczny rozwój branży IT przykuwa uwagę walczących z kryzysem polityków. Dlatego byli tak aktywni w Hanowerze.

Facebook bardziej przyjazny firmom i markom

Strumień wiadomości będzie teraz lepiej eksponował treści wysyłane przez firmy, które „polubiliśmy”

Branża reklamowa spodziewa się dalszych spadków

Według prognoz domu OMD polski rynek reklamy skurczy się w tym roku o 4 proc. Straci telewizja, w słabszej kondycji będzie nawet Internet

Time Warner pozbywa się prasy kolorowej

Time Warner zamierza wyodrębnić w oddzielną spółkę Time Inc. – gałąź koncernu wydającą kolorowe magazyny. Operacja ma zostać przeprowadzona do końca roku....

Rusza TVP Rozrywka

Nowy kanał TVP wejdzie do ofert kablówek i platform satelitarnych, a w przyszłości może także na multipleksy naziemnej telewizji cyfrowej. To dziewiąta sta...

Portfel zamówień Comarchu jest o 23,6 proc. większy niż rok temu

Kierowana przez Janusza Filipiaka spółka chce w 2013 r. dalej powiększać grupę kapitałową. Szuka spółek w Polsce i za granicą.

Koniec wzrostów liczby klientów płatnej telewizji

Analitycy spodziewają się tylko śladowego wzrostu liczby klientów płatnych telewizji. Mimo konkurencji ze strony platform, kablówki trzymają się mocno.

Neurotechnologia kontra katastrofy

Blo­ober Te­am pra­cu­je nad roz­wią­za­niem IT, któ­re­go sto­so­wa­nie mo­że zmniej­szyć liczbę wy­pad­ków lot­ni­czych.

Martha Stewart znów przed sądem

Martha Stewart, właścicielka medialnego imperium zbudowanego na poradnictwie domowym znów pojawiła się sądzie. Tym razem jednak nie grozi jej kara więzieni...

Więcej chętnych do naziemnej telewizji cyfrowej

Tyle zgłoszeń jak dotąd wpłynęło na konkurs, który ma wyłonić cztery nowe stacje naziemnej telewizji cyfrowej

Europejski „Newsweek” znów na papierze

Magazyn, którego amerykańska i paneuropejska edycja w grudniu zniknęły z rynku w papierowej wersji, od czwartku znów trafi do kiosków

Więcej użytkowników największych portali

Wszystkie największe portale ogólnoinformacyjne odnotowały w styczniu duże wzrosty liczby użytkowników w porównaniu z grudniem – wynika z najnowszego badan...

Netia: kablówki w Warszawie i Krakowie

Mieliśmy rację. Dziś rano napisaliśmy, że to Netia może odkupić od UPC?Polska część kablowej sieci telewizyjnej po przejętym Asterze

Niższa sprzedaż gazet w styczniu

Pięć największych dzienników sprzedawało w tym czasie łącznie średnio 933,4 mln egz. swoich wydań każdego dnia. To o 16,1 proc. mniej niż rok wcześniej

Dobre wyniki 4fun Media

Telewizyjna grupa, do której należą kanały 4fun.tv, rbl.tv i TV Disco, korzysta na prosperity na rynku stacji tematycznych. Będzie dywidenda

Europejski „Newsweek" znów na papierze

Magazyn, którego amerykańska i paneuropejska edycja w grudniu zniknęły z rynku w papierowej wersji , od czwartku znów trafi do kiosków

Multipleksy hipnotyzują widzów

Nowe kanały darmowej telewizji cyfrowej cieszą się popularnością. Widzowie oglądają ją rekordowo długo - informuje "Puls Biznesu"