Reklama
Rozwiń

BBC rezygnuje z programów w 3D

Brytyjska państwowa telewizja rezygnuje z nadawania programów w 3D. Powodem są bardzo słabe wyniki oglądalności.

Europejsko-japońskie porozumienie dla szybkiego Internetu

Sieć o prędkości 100 Gb/s zamiast średniej europejskiej 20 Mb/s – to jeden z celów nowej politycznej inicjatywy. Wspierają ją globalne firmy.

Jedna agencja reklamowa dla firm Solorza-Żaka

Dla Polkomtelu, Cyfrowego Polsatu i Invest-Banku będzie pracować jedna agencja reklamowa.

Witryny WP i Orange najpopularniejsze na komórkach i tabletach

Według nowych badań Megapanel badających liczbę wejść na strony internetowe z urządzeń mobilnych, najwięcej miała ich w kwietniu na swoich witrynach Grupa...

TV Trwam ma miejsce na multipleksie

Telewizja Trwam i dziecięcy kanał TVP ABC dostały miejsce na multipleksie telewizji cyfrowej. Poinformowała o tym Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji.

Rośnie sprzedaż cyfrowej „Rz”

Przybywa regularnych e-czytelników gazet. W maju sprzedaż elektronicznych wydań "Rz" była ponad dwukrotnie wyższa niż rok wcześniej

Nowy prezes Ruchu

Dotychczasowy przewodniczący rady nadzorczej kolportersko-handlowej spółki Ruch zostanie jej prezesem na trzy miesiące. Możliwe jest przedłużenie jego kont...

Cena za Internet to wyzwanie

Konsolidacja byłaby korzystna dla polskiej branży telekomunikacyjnej – ocenia szef globalnego pionu telekomunikacji, mediów i technologii w McKinsey & Comp...

Mikroblogi nie zawojowały Polski

Zamknięcie Blipa nie powinno dziwić. Polacy nie przyzwyczaili się do pisania mikroblogów.

Polacy słabi w sieci

Kraje skandynawskie przodują na świecie pod względem wydatków w sieci na jedną osobę.

Telekomunikacyjne Davos w Polsce

Technologie | Branża nie potrzebuje już policjantów – twierdzą uczestnicy Globalnego Sympozjum Regulatorów.

Powstaje Group One: nowy holding reklamowy

Group One powstaje z połączenia agencji reklamowej Change Integrated i domu mediowego Value Media wyspecjalizowanego w kampaniach w mediach cyfrowych

Sprzedaż gazet w maju

To 6,7 proc. mniej niż przed rokiem. Ale sprzedaż „Rz" i bulwarowego „Super Expressu" była wyższa niż w maju 2012 r.

Poleć kredyt, odbierz połowę prowizji

Comperia uruchomiła aplikację mobilną na telefony komórkowe, w której można polecać produkty finansowe. W zamian firma podzieli się prowizją od banku.

Rzeszowskie Asseco inwestuje miliony w Rosji

Kierowana przez Adama Górala grupa wydała około 93 mln złotych na zakup kontrolnego pakietu spółki R-Style Softlab.

Właściciel Allegro.pl zbiera gotówkę na przejęcia

Południowoafrykański holding medialny Naspers zaczyna rozmowy z inwestorami. Szuka pieniędzy m.in. na kolejne przejęcia.

Platformy satelitarne przegonią kablówki

Między 2012 i 2018 wpływy z opłat za płatną telewizję wzrosną jeszcze na świecie o 10,3 proc. do 203 mld dol. Ale lata najwyższych wzrostów branża ma już z...

Prawie połowa Amerykanów uważa płatną tv za stratę pieniędzy

Tak uważa 45 proc. dorosłych Amerykanów. Nie przeszkadza to jednak części z nich w wykupowaniu płatnej telewizji.Kablówkę lub platformę cyfrową ma w USA za...

Reklamy mobilne to wciąż margines

Polski rynek reklamy mobilnej wciąż poniżej średniej w regionie – podaje raport Gemiusa.

Miliard złotych dla małych telewizji

Na koniec roku 30 proc. rynku reklamy TV zagarną małe stacje – prognozują eksperci.