W dokumentach złożonych przez spółkę w amerykańskiej Komisji Papierów Wartościowych i Giełdy (SEC), licząca siedem lat firma , pochwaliła się że miesięcznie 218 milionów użytkowników łączy się z serwisem. Dziennie przekazywanych jest 500 milionów wiadomości.
Firma w czasie pierwszego półrocza tego roku zanotowała stratę w wysokości 69 mln dolarów wobec 49.1 mln dol. straty w tym samym okresie minionego roku i 128,3 mln dol. straty w 2011 r i 79,4 mln dol. w 2012 r. Przychody w tym czasie wyniosły 254 mln dol., wobec 28 mln dol. w 2010 r. i 317 mld dol. na koniec 2012 r. 85 proc. przychodów firma osiąga dzięki reklamom. W 2013 r. sprzedaż reklam mobilnych przyniosła firmie 65 proc. przychodów. W tym samym czasie 75 proc. użytkowników łączyło się z serwisem za pomocą smartfonów.
Twitter w drugim kwartale tego roku osiągnął 64 centy przychodów na użytkownika, natomiast Facebook 1,6 dol. - wynika z kalkulacji przeprowadzonej przez agencję Reutersa.
Ekonomiści uważają, że oferta Twittera spotka się z życzliwą uwagą inwestorów. - Media społecznościowe są teraz na czasie - powiedział BBC analityk rynku internetowego Lou Kerner.
Facebook pozyskał z IPO 16 mld dolarów, natomiast Twitter chce zebrać maksymalnie miliard dolarów.