Reklama
Rozwiń
Reklama

Komik rzuca wyzwanie Bransonowi

Amerykanski komik Conan O'Brien rzuca wyzwanie Richardowi Bransonowi, chce mieć na LinkedIn więcej znajomych niż szef Virgin Group. Jest tylko jeden problem, O'Brien przyznał, że nie do końca wie czym jest LinkedIn.

Publikacja: 02.10.2013 13:52

Conan O'Brien

Conan O'Brien

Foto: Bloomberg

Branson ma obecnie ponad 2,6 mln znajomych na LinkedIn - to prawdziwy rekord na tym portalu społecznościowym specjalizującym się w kontaktach zawodowo-biznesowych.

Conan O'Brien założył konto na portalu kilka dni temu i ogłosił w swoim programie telewizyjnym "Late Night with Conan O'Brien", że zamierza zebrać więcej kontaktów niż brytyjski miliarder. Komik ma już konta na Twitterze, Facebooku, YouTube i na Google+ z łączna sumą 16 mln kontaktów.

- Nie spocznę, póki nie stanę się osobowością numer jeden na tej stronie - zapowiedział.

Na odpowiedź Bransona nie musiał długo czekać. - Uwielbiam pomysł Conana O'Briena, by podbić LinkedIn- napisał miliarder na swoim profilu i zachęcał komika: "Wejdź Conan, woda jest tu przyjemna!"

- Poza tym, że Conan nas rozśmiesza, podziwiamy jego rozwój kariery - powiedziała rzeczniczka portalu Blair Decembrel, dodając, że przedstawiciele portalu już rozmawiają ze współpracownikami komika, by włączyć go do programu Influencer, skupiającego najbardziej ciekawe i wpływowe osoby z kręgów biznesowych.

Reklama
Reklama

Portal LinkedIn powstał w 2002 roku. W listopadzie 2011 miał ponad 135 milionów użytkowników w ponad 200 krajach. Według rankingu z 2012 roku firmy Alexa, portal LinkedIn jest 12. najbardziej popularną stroną w Internecie. Portal dostępny jest również w języku polskim.

Branson ma obecnie ponad 2,6 mln znajomych na LinkedIn - to prawdziwy rekord na tym portalu społecznościowym specjalizującym się w kontaktach zawodowo-biznesowych.

Conan O'Brien założył konto na portalu kilka dni temu i ogłosił w swoim programie telewizyjnym "Late Night with Conan O'Brien", że zamierza zebrać więcej kontaktów niż brytyjski miliarder. Komik ma już konta na Twitterze, Facebooku, YouTube i na Google+ z łączna sumą 16 mln kontaktów.

Reklama
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama