Na Soczi firmy zarobią więcej niż w Vancouver

Znane marki dzięki skokom narciarskim już mają w stacjach telewizyjnych reklamę, za którą według cenników musiałyby zapłacić 4,5 mln zł.

Nowe kanały naziemnej telewizji cyfrowej

Edukacyjny kanał Fokus TV wystartuje 28 kwietnia. Wcześniej zapewne ruszy Stopklatka TV, a już w sobotę ruszą naziemnie TVP ABC i TV Trwam

Polski rynek reklamy urośnie maksymalnie o 0,9 proc.

Tak prognozuje dom mediowy Starlink. Jego zdaniem wydatki na reklamę w Polsce wzrosną w tym roku o 0,5-0,9 proc. Co oznacza, że mogą wynieść maksymalnie ni...

Łukasz Wejchert udziałowcem Grupy WP, jest też nowy zarząd

Do zarządu połączonych grup WP i o2 weszli założyciele Grupy o2, wśród udziałowców nowej struktury oprócz Innovy Capital jest MCI Management i – to niespod...

18,5 mln internautów mamy w Polsce

Tak głoszą najnowsze podsumowania w ramach badań NetTrack. Do Internetu wchodzi w Polsce już 61,4 proc. mieszkańców

Plus i Cyfrowy Polsat – bliżej

Telekomunikacja. Wspólni menedżerowie, wspólna oferta to kolejne kroki firm na drodze do fuzji.

TVN chce zmniejszyć dług

Telewizja. Firma chciałaby ściągnąć ?z rynku akcje warte 0,5 mld. Planuje też kupić warte ?60 mln euro obligacje.

Comcast przejął Time Warner

Comcast Corporation, największy operator telewizyjny i dostawca usług internetowych w USA kupuje swojego konkurenta Time Warner Cable. Wartość transakcji t...

Korzyści z miliardów urządzeń w sieci

Cyfrowa gęstość, czyli zjawisko opisywane jako digital density, rewolucjonizuje świat i odmienia modele biznesowe firm.

Facebook walczy o klientów mobilnych

Internetowy gigant namawia operatorów komórkowych, by umożliwiali klientom na rynkach rozwijających się przebywanie na portalu bez pobierania opłat za tran...

Reklama
Reklama

TVN rozważa skup akcji wartych 500 mln zł i planuje skup obligacji

Telewizyjna grupa podała wyniki za 2013 rok, a jej zarząd zapowiedział, że w latach 2014 i 2015 rozważa skup wartych 500 mln zł akcji. TVN skupi też z rynk...

Polska spodziewa się Netfliksa

Branża jest podzielona co do tego, jaki model startu wybierze tu Netflix, gdyby w końcu się na to zdecydował. Ale chętnych do zostania partnerem tej firmy...

News Corp zarabia na... powieściach s-f

Media przeżywają dziś ciężkie czasy, problemy mają nawet wielkie korporacje. Szukając pomysłów stawiają na nietypowe rozwiązania. Okazuje się, że News Corp...

Social media 2.0

Facebook się kończy, dla młodych ludzi nie jest już tak ważny jak kiedyś. Czas na social media 2.0

Zwolnienia za nieudany tablet w Barnes & Noble

Sieć amerykańskich księgarń Barnes & Noble zwalnia pracowników. Tym razem na bruk mają pójść przede wszystkim osoby odpowiedzialne za zaprojektowanie i pro...

Tablety coraz tańsze i wciąż modne

W ciągu najbliższych trzech lat ich globalna sprzedaż zwiększy się jeszcze o ponad 40 proc. Nasycający się rynek napędzi spadek cen urządzeń.

11,5 mln widzów oglądało skok Kamila Stocha

Niedzielną relację ze skoków narciarskich oglądało w TVP1 9,4 mln widzów – ponad połowa wszystkich którzy siedzieli wtedy przed telewizorem.

Inwestycyjna ruletka portali społecznościowych

Rozpoznawalna marka portalu nie wystarczy, aby zjednać sobie życzliwość inwestorów. Na Wall Street liczą się wyniki finansowe i perspektywy dalszych zysków.

Yahoo nawiązuje współpracę z Yelp

Yahoo się nie poddaje i nawiązuje współpracę z kalifornijskim serwisem Yelp, specjalizującym się w ratingach i ocenach.

USA: prasa kolorowa ciągle w odwrocie

Nakłady kolorowych magazynów w USA ciągle spadają. W drugim półroczu 2013 roku zmniejszyły się o 1,7 proc. W szybkim tempie natomiast subskrypcja wydawnict...

Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama