Super Bowl czyli maszynka do pieniędzy
To nie tylko najważniejsza sportowa impreza w USA. To także festiwal reklam i konsumpcji. A lokalna gospodarka otrzymuje w ciągu jednego dnia zastrzyk w wy...
Będzie więcej kanałów „hybrydy”
Telewizja. Grupa ZPR, która w ramach hybrydowej telewizji nadaje swój kanał Eska TV, planuje rozwinięcie tej usługi na dwie kolejne stacje nadawane naziemnie.
Facebook rośnie dzięki mobilnym wpływom
Stało się to, w co inwestorzy długo nie wierzyli. W czwartym kwartale ubiegłego roku ponad połowa wpływów reklamowych największej platformy społecznościowe...
Yahoo przegrywa walkę o reklamy w sieci
Amerykański koncern internetowy zaprezentował wyniki za 2013 rok. Wyniki za czwarty kwartał pokazują, że przychody Yahoo zmniejszyły się o 1,7 proc. w poró...
Internet podgryza wideo, kina i książki
Coraz lepiej dostępny szybki Internet i rosnąca popularność urządzeń umożliwiających dostęp do niego zmieniły rynek wideo w Polsce. Kolejne rynki do zmiany...
Rusza dziecięcy kanał TVP
Stacja TVP ABC startuje 15 lutego w ofercie naziemnej telewizji cyfrowej oraz u niektórych operatorów kablowych i satelitarnych
1,75 mld zł na reklamę w sieci w Polsce
1,75 mld zł, tyle firmy wydały na promowanie się w sieci do końca trzeciego kwartału ubiegłego roku – wynika z podsumowania organizacji IAb Polska i PwC. T...