Reklama
Rozwiń

Będzie więcej muzyki, ale możemy też za nią więcej płacić

Próba zniesienia w Europie geoblokad budzi sprzeciw branży muzycznej.

Będzie drożej i mniej lokalnie

W efekcie biznesowo uzasadnione będzie promowanie takiej muzyki, która dociera do szerokiego odbiorcy, a to sprawi, że nie będzie inwestycji w muzykę jazzo...

Ipla i Player bez granic

Serwisy wideo w sieci niedługo będą dostępne np. w trakcie wakacji w innym kraju UE.

W reklamie stabilnie pomimo planowanych zmian w prawie

W tym roku rynek reklamy powinien utrzymać tempo wzrostu z ubiegłego - wynika z prognoz. Nawet, jeśli rząd zatwierdzi którąkolwiek z zapowiadanych zmian rz...

Lewandowski: w przyszłym tygodniu do konsultacji trafi projekt dot. abonamentu rtv

Najpóźniej do końca przyszłego tygodnia do konsultacji międzyresortowych oraz społecznych trafi rządowy projekt nowelizacji ustawy o abonamencie radiowo-te...

Alphabet oskarża Ubera o kradzież tajemnic handlowych

Oddział koncernu Alphabet ds. autonomicznej jazdy oskarża Ubera o kradzież tajemnic handlowych, naruszenie praw autorskich dotyczących technologii czujnikó...

Biznes z twarzą na Twitterze

Twitter uruchomił spersonalizowane profile wykorzystywane przez biznes w bezpośrednich wiadomościach do obsługi klienta. Pomoże to uniknąć wrażenia rozmawi...

Operatorzy płatnej tv będą pośredniczyć w rejestrowaniu odbiorników tv?

Tak zakłada nowy pomysł rządu. Operatorzy mieliby pobierać od swoich abonentów zaświadczenia o zarejestrowaniu odbiorników tv w bazie osób płacących abonam...

Andrzej Matuszyński: Transfery dziennikarzy to normalna rzecz

Sieć Zet Gold jest teraz pod naszą baczną obserwacją od strony biznesowej. Nie wykluczam, że będą modyfikacje zarówno jej formatu, jak i być może nazwy – z...

W Polsce rynek e-handlu rośnie najszybciej w Unii

W 2016 r. aż o 7 pkt proc. wzrósł odsetek Polaków robiących zakupy w sieci. Wprowadzenie zakazu handlu w niedziele może ten trend jeszcze przyspieszyć.

Reklama
Reklama

Staniszewski: chciałbym tworzyć gry, które będą prowokowały do myślenia

Chciałbym tworzyć gry, które będą prowokowały do myślenia – mówi Michał Staniszewski ze studia Plastic, twórca gry „Bound” i laureat pierwszego w historii...

Zdalny dostęp to wdzięczny cel ataku

Ponieważ ekrany digital signage zazwyczaj zarządzane są online, muszą być szczególnie zabezpieczone przed atakami.

Ekrany wyczują emocje i podpowiedzą, co chcemy kupić

Interaktywne wyświetlacze reklamowe zaczną być niebawem naszą codziennością.

Lego Batman przebił Ciemniejszą stronę Greya

Film animowany „Lego Batman” okazał się najbardziej kasową produkcją kinową w minionym weekendzie w Ameryce Północnej. Zarobił według szacunków 44 mln dol.

Agora może odsprzedać udziały w Metro TV

Opcje na skupienie brakujących udziałów w tym kanale ma jego nowy współwłaściciel – Discovery Polska.

prezes UPC Polska Frans-Willem de Kloet: Usługi mobilne w planie na 2017 r.

Możemy być integratorem internetowych serwisów filmowych – mówi prezes UPC Polska Frans-Willem de Kloet.

Mniejszy zarząd Agory

Robert Musiał zrezygnował z zasiadania w zarządzie Agory – podała spółka.

YouTube wprowadza tryb nocny. Użytkownicy to pokochają?

To największa zmiana wizualna serwisu od lat, na niektóre funkcje użytkownicy czekali od dawna.

Przychody i zysk Agory poniżej oczekiwań

Mediowa spółka odnotowała w IV kwartale spadek przychodów i zysku netto, ale zakończyła go na plusie.

Daniel Kędzierski, FastTony.es: Znaleźliśmy swoją niszę

Nasze motto to: „Niech lekarz leczy ludzi, mechanik naprawia samochody, a reklamy robią się same” – mówi Daniel Kędzierski, współtwórca FastTony.es.

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama