Reklama

10 lat SEO – jak zmieniło się w ciągu ostatniej dekady?

Pozycjonowanie w wyszukiwarce Wirtualnej Polski i Onetu, katalogowanie i precle. Tak wielu SEOwcom kojarzą się początki XXI wieku w pozycjonowaniu.

Aktualizacja: 26.06.2017 20:49 Publikacja: 26.06.2017 20:37

10 lat SEO – jak zmieniło się w ciągu ostatniej dekady?

Foto: Fotorzepa, Magda Starowieyska

Z okazji 10.lecia działalności, agencja SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja przygotowała krótki raport dotyczący tego, jak zmienił się marketing w wyszukiwarkach zarówno od strony użytkownika, jak i stosowanych przez firmy SEO metod.

Od linkowania do budowania wartości stron. Tak w skrócie można by nazwać zmianę, jaką przeszło SEO przez ostatnią dekadę. Przyjrzyjmy się temu na czym i z czego wynika zmiana metodyki i technik SEO.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Media
Trump pozywa „New York Times” i Penguin. Chce 15 miliardów za zniesławienie
Media
Właściciel Rolling Stone pozywa Google. AI zabiera czytelników mediom
Media
Znowu gorąco wokół właściciela TVN. Potencjalny nabywca ułożył się z Trumpem
Media
Donald Trump dołączył do TikToka i już nie widzi w nim zagrożeń. Przedłuży termin sprzedaży
Media
Trwało kilka miesięcy. Zgromadzenie wspólników Telewizji Polsat zamknięte
Reklama
Reklama