Aż o 40 proc. wzrosła liczba kradzieży na kwotę powyżej 500 zł. Zdecydowana większość przypada na sklepy wielkopowierzchniowe. To już problem społeczny – z...
Producenci alkoholi już niedługo będą musieli obowiązkowo umieszczać na opakowaniach informacje o wartości odżywczej i składzie produktu. Na początek będzi...
Oszczędzający konsumenci to kiepski prognostyk na najważniejszy dla branży okres w roku. Wszystko wskazuje na to, że Polacy nadal będą się trzymali mocno z...
Unia Europejska i Japonia zawarły umowę o wzajemnej wymianie danych dotyczącej wielu sektorów (transport, usługi finansowe, e-handel, maszyny i urządzenia)...
Grupa byłych modeli Abercrombie & Fitch firmę odzieżową i jego byłego dyrektora generalnego, Michaela Jeffriesa, twierdząc, że odniosła ona korzyści z oper...
Dzięki cenom niższym o 20–30 proc. marki własne sieci handlowych szturmem podbijają rynek. 35 proc. konsumentów ocenia ich jakość tak samo jak produktów re...
Organizacja konsumencka Consumer Reports opublikowała raport dotyczący obecności ołowiu i kadmu w produktach koncernu Hershey i wzywa do obniżenia ich zawa...
Dzięki cenom niższym o 20-30 proc. marki własne sieci handlowych szturmem podbijają rynek. 35 proc. konsumentów ocenia ich jakość tak samo, jak produktów p...
Walka z niepotrzebnymi opakowaniami w sklepach postępuje. Parlament Europejski zgadza się na mocne ograniczanie plastiku i promowanie opakowań wielokrotneg...
Inditex, do którego należy między innymi marka Zara, największy na świecie sprzedawca detaliczny odzieży, zawarł kontrakt z amerykańskim startupem Ambercyc...
Coraz więcej państw dołącza do pomocy Ukrainie w eksporcie produktów rolnych. Po Chorwacji, Litwie, Grecji teraz Mołdawia i Rumunia rozmawiają z Kijowem o...
W paliwa będą się mogli zaopatrywać klienci kolejnych sklepów. Obecnie własne stacje benzynowe mają Auchan, Intermarché czy Carrefour. Dla sieci to tylko j...
Sieć sklepów Dino nie porzuciła pomysł uruchomienia własnych stacji paliw. Ostatnie posunięcia wskazują, że właściciel ponad 2,3 tys. supermarketów chce ur...
Dorośli coraz częściej kupują rzeczy, które przypominają im końcówkę XX wieku i przełom tysiącleci. W efekcie stają się coraz poważniejszym klientem produc...