Reklama
Rozwiń
Reklama

Michael Otto, Otto Group: Konkurencja musi być uczciwa

To, co widzimy w przypadku chińskich platform, uczciwe nie jest. Nie akceptują standardów, które wyznaczyliśmy w UE – mówi prof. Michael Otto, przewodniczący rady nadzorczej Otto Group, znanej z marek Quelle, Bon Prix i About You.

Publikacja: 25.11.2024 05:38

Michael Otto, Otto Group: Konkurencja musi być uczciwa

Foto: mat. pras.

Dlaczego Otto Group wybrała Polskę na inwestycję w magazyn logistyczny? Czy jest to związane z potencjałem naszego rynku e-commerce, czy raczej chodzi o dotarcie do całego regionu Europy Środkowo-Wschodniej?

Widzę ogromny potencjał dla e-commerce w niedalekiej przyszłości, ponieważ mieliśmy jego silny wzrost w czasie Covid-19. Po pandemii sklepy wróciły do łask, a biznes online trochę stracił. I w tej chwili gospodarka w Europie, a w szczególności w Niemczech, jest w lekkiej stagnacji.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Polacy mają gest na Święta. Wzrostem wydatków przebiją zachodnich Europejczyków
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Handel
Rolnicy krytykują umowę celną Szwajcaria–USA. Ogromne obawy o import mięsa
Handel
Pracownicy Zary szykują protesty w Black Friday – żądają podziału zysków
Handel
Pierwszy producent leków osiągnął wycenę 1 biliona dolarów. Sukces leków na odchudzanie
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Handel
Allegro widzi zaskakujące trendy. Handel w Polsce hamuje?
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama