Aktualizacja: 27.11.2024 06:19 Publikacja: 27.11.2024 04:37
Nadchodzi Black Friday, czyli wysyp promocji rodem z USA
Foto: REUTERS/Stephane Mahe
Co czwarty konsument chce szukać obniżek cen rzędu 40–50 proc., co piąty zaś nawet 50–60 proc. – wynika z badania UCE Research i Grupy Offerista, które „Rzeczpospolita” poznała pierwsza. W stosunku do 2023 r. oczekiwania są wyższe – więcej niż co piąty ankietowany oczekuje promocji jeszcze większych, nawet o 70 czy 80 proc. Eksperci studzą jednak optymizm fanów wyprzedaży: w praktyce takie okazje zdarzają się niezwykle rzadko.
Szef sieci handlowej Primark Paul Marchant zrezygnował ze stanowiska. Został oskarżony o niewłaściwe zachowanie...
Szybciej, prościej, bardziej dynamicznie – tego dziś oczekują klienci od branży leasingowej. Chodzi o błyskawiczne decyzje, minimalne formalności i pełną integrację usług finansowych.
Co dziewiąty konsument woli teraz wydawać pieniądze na różnego typu doświadczenia, jak podróże, wystawy czy spor...
Triumfalny powrót marki Tupperware? Młody przedsiębiorca z Francji chce kontynuować działalność kultowej marki....
Dziesięciokrotna podwyżka ceł na samochody importowane przez USA wywoła odwetowe kroki ze strony UE. Wojna handl...
Transformacja energetyczna. Inwestowanie i operowanie infrastrukturą energetyczną. Strategiczne, ekonomiczne, technologiczne i środowiskowe aspekty transformacji energetycznej w wymiarze lokalnym
Amerykański prezydent rozpoczyna wojnę handlową, której konsekwencją będzie wzrost cen samochodów zarówno w Euro...
W salonach dealerskich sieci Suzuki w całej Polsce ruszyły pokazy premierowych motocykli Suzuki DR-Z4S i DR-Z4SM. Nowe maszyny będzie można zobaczyć w miastach praktycznie w całej Polsce.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas