Reklama

„Wiedźmin” znów globalnym hitem

Polskie studio miało bardzo dobry zeszły rok, a ten zapowiada się jeszcze lepiej. Notowania akcji na giełdzie biją rekordy, a fani gier czekają na wrześniową premierę „Cyberpunka". O warszawskiej firmie znów będzie bardzo głośno.

Publikacja: 26.05.2020 19:10

„Wiedźmin” znów globalnym hitem

Foto: materiały prasowe

Nie bez powodu mówi się, że produkty CD Projektu są największym polskim hitem eksportowym. Gra „Wiedźmin" sprzedała się już w ponad 40 milionach egzemplarzy. I choć od premiery trzeciej części tej sagi minęło pięć lat, to właśnie przeżywa ona swój renesans. To zasługa serialu „Wiedźmin" Netflixa, który zadebiutował pod koniec zeszłego roku i choć recenzje zebrał mieszane, to cieszy się olbrzymią popularnością. Polskie studio z produkcją Netflixa nie miało wprawdzie nic wspólnego, ale sukces serialu automatycznie zwiększył zainteresowanie grą. Na przełomie roku awansowała ona na pierwsze miejsce globalnej listy bestsellerów na Steamie.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Ekonomia
Zakończył się BraveCamp – tygodniowa akademia przedsiębiorczości dla młodych innowatorów
Ekonomia
Polska dekada innowacji: z akwarium na bezkresne morze
Ekonomia
Festiwal innowacji w Rzeszowie: szansa dla młodych i dla biznesu
Ekonomia
Dzięki BraveCampowi uczelnie budują przestrzeń do innowacji
Ekonomia
Polskie MŚP ciągle z potencjałem
Reklama
Reklama