Europejczycy z naszej części kontynentu – głównie Rosjanie – zdaniem specjalistów PricewaterhouseCoopers mają przeznaczyć na usługi mobilnej telewizji 20 mln USD (wobec 14 mln USD w 2010 r.). Czy tak się stanie - dopiero się przekonamy. Podobnie jak to, czy usługa przyjmie się w naszym kraju. Według PwC , wydatki Polaków na usługę miały sięgnąć w 2010 r. 1 mln USD (około 3 mln zł) przy 20 tys. użytkowników, a w tym roku już 3 mln USD (przy 100 tys. klientów).
Telewizyjna rozrywka
Czy właśnie takie wpływy przyniosła polskim sieciom komórkowym usługa w ub.r. ? Trudno o jednoznaczną ocenę bez szczegółowych informacji z systemów bilingowych operatorów. Największe sieci
komórkowe w Polsce nie pobierają oddzielnych zryczałtowanych opłat za usługę telewizyjną (trudno więc nawet mówić o jej abonentach) i w związku z tym nie ma jej w raportowanych co kwartał zestawieniach finansowych. Operatorzy nie promują jej, jako samodzielną usługę, zaliczając do pojemnego segmentu „rozrywki".