Telestrada niezadowolona ze sprzedaży. Od września nowa promocja

Publikacja: 16.08.2013 12:56

Do 41 tys. klientów zmniejszyła się pod koniec II kwartału baza kliencka Telestrady

. Liczba

nowych podłączeń nie wyrównała naturalnego odpływu klientów. W stosunku do maksymalnego poziomu liczba klientów Telestrady spadła o 2-3 tys. Nie widać jeszcze efektów uruchomienia nowej marki MVNO

White Mobile.

Spółka argumentuje to niezadowalającymi wynikami sprzedaży zewnętrznych partnerów oraz własnego call center. Telesprzedaż w ocenie zarządu spółki jest na tyle nieefektywna, że podjęta została decyzja o likwidacji własnego centrum marketingowego. Wysiłki Telestrady będą się koncentrowały na budowaniu własnego zespołu sprzedaży i współpracą z najskuteczniejszymi partnerami zewnętrznymi. Ponadto spółka była zmuszona odłączyć peną liczbę niepłacących terminowo rachunków klientów usług komórkowych.

Na wrzesień spółka zapowiada nową akcję sprzedażową opartą na wizerunku dwóch popularnych w grupie 50+ aktorów (nie podano nazwisk). Przedmiotem akcji sprzedażowej będa usługi telefoniczne. Poza tym Telestrada wprowadzi we wrześniu nową ofertę dostępu do internetu wraz z profesjonalnym routerem, który umożliwi zapewnienie dostępu właścicielom pensjonatów i małych hoteli. Druga nowa oferta, to pakiety usług telefonii stacjonarnej, komórkowej i dostępu do internetu dla małych firm.

W II kwartale przychody Telestrady spadły o 4 proc. Niemniej w całym pierwszym półroczu spólka wykazała ponad 17 mln zł przychodów ze sprzedaży, prawie 2 mln zł zysku operacyjnego i prawie 1,5 mln zł zysku netto.

Ekonomia
Gaz może efektywnie wspierać zmianę miksu energetycznego
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Ekonomia
Fundusze Europejskie kluczowe dla innowacyjnych firm
Ekonomia
Energetyka przyszłości wymaga długoterminowych planów
Ekonomia
Technologia zmieni oblicze banków, ale będą one potrzebne klientom
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Ekonomia
Czy Polska ma szansę postawić na nogi obronę Europy