Urszula Zielińska
Dominacja treści wideo to najważniejsza tendencja, której sprostać chcą operatorzy. O trendach na telekomunikacyjnym rynku można mówić przynajmniej z kilku perspektyw. Zaczynając od potrzeb klienta (konsumenta i przedsiębiorcy), przez produkty stanowiące na nie odpowiedź, możliwości i bariery technologiczne czy – wreszcie – z perspektywy firmy telekomunikacyjnej: dostawcy urządzeń końcowych czy operatora usytuowanego między konkurentami, prawodawcą, regulatorem a konsumentem.
http://archiwum.rp.pl/artykul/1216515-Trendy-rzadza-sieciami.html (dostęp płatny)
„Rz" liderem w sprzedaży e-wydań
Magdalena Lemańska
„Rzeczpospolita" nie tylko sprzedawała najwięcej e-wydań wśród wszystkich ogólnopolskich gazet ogólnotematycznych: 10,2 tys. egz., ale też odnotowała najwyższy wzrost tej sprzedaży – prawie 150 proc. więcej niż przed rokiem. Kolejne w tym zestawieniu były konkurencyjne „Dziennik Gazeta Prawna": 9,5 tys. egz. (wzrost rok do roku o 35,7 proc.) i „Gazeta Wyborcza": 2,1 tys.
http://archiwum.rp.pl/artykul/1216514-%E2%80%9ERz%E2%80%9D-liderem-w-sprzedazy-e-wydan.html (dostęp płatny)