Reklama
Rozwiń
Reklama

Jaka przyszłość czeka banki spółdzielcze

W Polsce działa obecnie 561 BS. Sektor dąży do poprawy swojej konkurencyjności i zabiega o zmniejszenie nałożonych obciążeń.

Publikacja: 31.01.2016 20:00

Uczestnicy debaty ocenili, że obciążenia finansowe sektora spółdzielczego są zbyt duże

Uczestnicy debaty ocenili, że obciążenia finansowe sektora spółdzielczego są zbyt duże

Foto: materiały prasowe

Przyszłości sektora spółdzielczego poświęcona była debata w Polskim Towarzystwie Ekonomicznym, w której udział wzięli m.in. prof. Stanisław Kasiewicz (SGH, sekretarz naukowy zakładu ALTERUM), prof. Piotr Masiukiewicz (SGH) oraz Zdzisław Kupczyk, prezes Banku BPS, jednego z dwóch zrzeszających banki spółdzielcze. Spotkanie moderowała prof. Elżbieta Mączyńska (SGH), prezes Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego.

– W przeciwieństwie do krajów UE mamy do czynienia z marginalizowaniem sektora spółdzielczego. To był wielki błąd transformacji – stwierdziła na wstępie prof. Mączyńska.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Ekonomia
Jak dzięki inżynierom z Łodzi poleciał najszybszy helikopter świata
Ekonomia
Model monopolu państwowego nie sprawdził się w żadnym kraju Unii Europejskiej
Ekonomia
Świętujący swe 60-lecie PONAR Wadowice zaczyna dwa duże, nowe przedsięwzięcia
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Ekonomia
Zakończył się BraveCamp – tygodniowa akademia przedsiębiorczości dla młodych innowatorów
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama