Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 09.07.2025 19:20 Publikacja: 14.12.2022 21:14
Foto: Adobe Stock
Badanie międzynarodowej firmy Kearney jasno wskazuje, że choć Polacy deklarują oszczędzanie na podstawowych produktach spożywczych, to dotknie to również świątecznych upominków. I to poważnie. Na całym świecie zresztą wygląda to podobnie. Co drugi ankietowany deklaruje mniejsze wydatki na ten cel, co trzeci chce obdarować mniej osób niż przed rokiem.
Z badania jasno widać również to, że zaczyna być coraz mocniej zauważalny aspekt ekologiczny. Coraz więcej osób nie chce kupować kolejnych, potencjalnie niepotrzebnych produktów. W efekcie ludzie chcą dawać w prezencie niepotrzebne im i nieużywane przedmioty z lat poprzednich, a nawet kupować towary w second-handach, czy wykonać coś samodzielnie.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualnie Komisja Bezpieczeństwa i Obrony pracuje nad Omnibusem gotowości obronnej. Cel jest jeden: zdecydowanie...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Jak zrobić dużo więcej, więcej nie mając? Projekt wieloletnich ram finansowych na lata 2028–2034 musi uwzględnić...
ORLEN, uwzględniając światowe trendy, stawia na nowoczesne technologie. Podejmuje współpracę ze start-upami, wdr...
W należących do grupy spółek DANONE w Polsce Zakładach Produkcyjnych Nutricia w Opolu uruchomiono pierwszy w kra...
Napędza gospodarkę i coraz częściej nadaje jej kierunek. Wyrósł z roli dostawcy i kształtuje technologiczną tran...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas