Sieci mobilne zarabiają na wiedzy o zachowaniach konsumentów

Sieci mobilne zaczynają zarabiać na wiedzy o użytkownikach

Publikacja: 11.09.2016 12:28

Foto: Bloomberg

Świadczące usługi telefonii i dostępu do internetu firmy telekomunikacyjne, szczególnie komórkowe, to skarbnica niewykorzystanej wiedzy o zachowaniach konsumentów – przekonują eksperci. Mimo potencjału relatywnie niewiele firm telekomunikacyjnych zdecydowało się na realizację strategii big data – wynika z badania opublikowanego w czerwcu przez firmę doradcza McKinsey.

Doradcy zachęcają

Pozostało 93% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Ekonomia
Gaz może efektywnie wspierać zmianę miksu energetycznego
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Ekonomia
Fundusze Europejskie kluczowe dla innowacyjnych firm
Ekonomia
Energetyka przyszłości wymaga długoterminowych planów
Ekonomia
Technologia zmieni oblicze banków, ale będą one potrzebne klientom
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Ekonomia
Czy Polska ma szansę postawić na nogi obronę Europy