Long Play, czyli ryczałt w abonamencie

Publikacja: 15.03.2010 00:01

Po ofercie pre-paid i dla biznesu, w której za ryczałtową opłatę klient Play może za darmo łączyć się z wszystkimi użytkownikami wewnątrz sieci (ponad 3 mln kart SIM) przyszła pora na podobnie skonstruowaną ofertę abonamentową. Od jutra w serwisie internetowym Playa pojawi się nowa oferta tego typu dla klientów kontraktowych: Long Play, która zastępuje wcześniej sprzedawane pakiety.

 

- Będziemy stopniowo wycofywać dotychczasowe oferty z kanałów dystrybucji - powiedział dziś Bartosz Dobrzyński, członek zarządu P4. Według niego ryczałtowe pakiety, to kierunek i przyszłość rynku. Inni operatorzy na razie nie podążają tą drogą. Zapewne dlatego, że mają około 5-krotnie więcej użytkowników, a część z nich korzysta z popularnych ofert promujących bardzo tanie połączenia w ramach jednej sieci z kilkoma osobami. Niedawno Klaus Hartmann, prezes Polskiej Telefonii Cyfrowej (Era) nie wykluczył, że operator wprowadzi ofertę ryczałtową, jeśli taki będzie trend w Polsce.

 

Abonamentem, na którego sprzedaż Play stawia najsilniej jest Long Play 69. Za 69 zł brutto abonent otrzyma połączenia bez ograniczeń w sieci, 350 minut połączeń off-net (niecałe 20 groszy za minutę w abonamencie, 29 groszy poza nim) oraz 380 SMS. Abonenci przychodzący do Play od innego operatora będą płacić przez 6 miesięcy połowę abonamentu. Play zaoferuje również pakiet ryczałtowy za 99 zł (500 min off-net) oraz wersję premium za 200 zł (1000 minut off-net, 1600 smsów oraz pakiet danych 250MB). W tańszych pakietach, za 29 zł (120 min off-net) i 49 zł (240 min off-net), oferta "no limit" wewnątrz sieci ma charakter czasowy. Po upływie odpowiednio trzech i sześciu miesięcy kosztuje 15 i 10 zł miesięcznie.

Po ofercie pre-paid i dla biznesu, w której za ryczałtową opłatę klient Play może za darmo łączyć się z wszystkimi użytkownikami wewnątrz sieci (ponad 3 mln kart SIM) przyszła pora na podobnie skonstruowaną ofertę abonamentową. Od jutra w serwisie internetowym Playa pojawi się nowa oferta tego typu dla klientów kontraktowych: Long Play, która zastępuje wcześniej sprzedawane pakiety.

- Będziemy stopniowo wycofywać dotychczasowe oferty z kanałów dystrybucji - powiedział dziś Bartosz Dobrzyński, członek zarządu P4. Według niego ryczałtowe pakiety, to kierunek i przyszłość rynku. Inni operatorzy na razie nie podążają tą drogą. Zapewne dlatego, że mają około 5-krotnie więcej użytkowników, a część z nich korzysta z popularnych ofert promujących bardzo tanie połączenia w ramach jednej sieci z kilkoma osobami. Niedawno Klaus Hartmann, prezes Polskiej Telefonii Cyfrowej (Era) nie wykluczył, że operator wprowadzi ofertę ryczałtową, jeśli taki będzie trend w Polsce.

Ekonomia
Gaz może efektywnie wspierać zmianę miksu energetycznego
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Ekonomia
Fundusze Europejskie kluczowe dla innowacyjnych firm
Ekonomia
Energetyka przyszłości wymaga długoterminowych planów
Ekonomia
Technologia zmieni oblicze banków, ale będą one potrzebne klientom
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Ekonomia
Czy Polska ma szansę postawić na nogi obronę Europy