– Naszym celem strategicznym jest rozwijanie produkcji i sprzedaży własnych wyrobów – mówi Przemysław Andrzejak, członek rady nadzorczej. ]
Wartość akcji nabytych przez łódzką firmę na giełdzie szacowana jest dziś na 2 mln zł. Przed kilkoma miesiącami były one warte nawet 800 tys. zł więcej.
– Mimo niskiej wyceny bieżącej na obrocie akcjami nie straciliśmy – mówi Jacek Pudło, prezes zarządu. – Liczymy, że na początku przyszłego roku ceny na giełdzie wzrosną i uzyskamy ze sprzedaży wyższą kwotę za posiadane akcje. Pieniądze są nam potrzebne na umacnianie marki na rynku.
Próchnik szyje w swoim łódzkim zakładzie kurtki i płaszcze, a pozostały asortyment (koszule, krawaty, marynarki, spodnie) zleca do przeszycia podwykonawcom.
Posiada w kraju 20 salonów firmowych, których średnia powierzchnia wynosi 110 – 120 mkw. Znajdują się w centrach handlowych dużych miast.