[i]Reseller[/i] usług telekomunikacyjnych poinformował dzisiaj o zawarciu ostatecznej umowy o współpracy z duńskim enablerem MVNO, firmą [b]Telogic[/b]. Dzięki temu porozumieniu [b]Telestrada[/b] wprowadza dzisiaj do swojej oferty usługi głosowe w sieci mobilnej pod własną marką, jak również w modelu hurtowym dla innych sprzedawców detalicznych. Zaoferuje zarówno usługi [i]pre-paid[/i], jak i [i]post-paid[/i].
Spółka stawia na strategię dwóch marek. Głównym brandem usług komórkowych będzie „White” uzupełnione o nazwę operatora stacjonarnego, który usługę dołączy do kompletu. Taką strategię Telestrada chce stosować wobec własnych marek (Telestrada, Multimo, Tele24), jak i do marek kooperujących w projekcie operatorów telekomunikacyjnych.
Od 2009 r. Telestrada oferuje usługi mobilnego dostępu do internetu dzięki współpracy z [b]PTK Centertel[/b].
[b]- Pilotażowa sprzedaż internetu mobilnego w oparciu o ofertę Orange zakończyła się w praktyce w marcu 2010 r. Jako że nie mogliśmy liczyć na więcej niż 500 sztuk zestawów do mobilnego internetu, to nie rozwijaliśmy sprzedaży. Teraz dopiero będziemy mogli zaoferować usługi szerzej, a dla swoich dotychczasowych klientów uzupełnić ofertę o usługi komórkowe - mówi Jacek Lichota, prezes zarządu Telestrady.
Cała grupa świadczy dzisiaj usługi telekomunikacyjne dla 25 tys. klientów, w tym 5 tys. klientów biznesowych (którzy, jak mówi Jacek Lichota, generują 40 proc. całkowitych przychodów).[/b]