[srodtytul]Dziennik Gazeta Prawna[/srodtytul]
[b]Rozmowy i SMS-y operatorom nie wystarczą, więc przyspieszają Internet[/b]
Michał Fura
W działach marketingu największych operatorów komórkowych na polskim rynku wre. Spece od marketingu zastanawiają się, czym przyciagnąć klientów przez najbliższe 12 miesięcy. Wprawdzie połączenia głosowe i SMS-y wciąż są fundamentem ich działalności, jednak z czasem przestaną być głównym źródłem zysków. Gracze stawiają na mobilny internet. Dlatego w tym roku klienci będą mogli przebierać w ofertach i nowych usługach. Zasada jest prosta: im bardziej powszechny, szybszy i tańszy internet bezprzewodowy, tym częściej łączymy się z siecią. Co za tym idzie – więcej wydajemy na usługi internetowe.
http://edgp.gazetaprawna.pl/index.php?act=mprasa&sub=article&id=338244 (dostęp płatny)