E-gogle od Google
Piotr Kościelniak
Najnowszy gadżet to połączenie smartfona i wyświetlacza ukrytego w okularach.
http://archiwum.rp.pl/artykul/1134525_E-gogle_od_Google.html (dostep płatny)
E-dotacje dla niewielu
Artur Osiecki
Tylko 91 z 746 nowych projektów internetowych dostanie unijne euro z konkursu w działaniu "Innowacyjna gospodarka".
http://archiwum.rp.pl/artykul/1134614_E-dotacje_dla_niewielu.html (dostep płatny)
E-mail, który zarabia
Czy e-mail marketing wciąż się opłaca? Z tym problemem boryka się wielu marketerów i przedsiębiorców planujących działania marketingowe w Internecie. Zwątpienie wynika z pojawiających się od czasu do czasu opinii deprecjonujących znaczenie wiadomości e-mail w komunikacji marketingowej. Jeżeli jednak przyjrzymy się liczbom, to wynika z nich coś innego. Badania Datran Media wskazują, że 80 proc. amerykańskich marketerów uważa, iż e-mail jest najskuteczniejszym narzędziem marketingowym.
http://archiwum.rp.pl/artykul/1134308_E-mail_ktory_zarabia.html (dostęp płatny)
Komputer obsługuje klientów
E-handel nikogo dziś już nie dziwi. Każdego roku przybywa sklepów internetowych. By zachęcić klientów i ich zatrzymać, niektóre z nich wykorzystują najnowsze rozwiązania technologiczne. Niektóre są zdecydowanie skuteczniejsze niż pracownik i tańsze.
http://archiwum.rp.pl/artykul/1134307_Komputer__obsluguje_klientow.html (dostęp płatny)