W zasięgu iTaxi obok Warszawy znalazł się właśnie Wrocław, a w przyszłym tygodniu dołączy do tego Poznań. Do końca tego roku usługa obejmie jeszcze kilka dużych polskich miast. Aplikację iTaxi pobrało już ponad 10 tys. osób. Czy szybko rozwijające się przedsięwzięcie firmy informatycznej eo Networks i Łukasza Wejcherta okaże się realnym zagrożeniem dla korporacji taksówkowych?
- Nasza przewaga to z jednej strony krótszy dystans dojazdu taksówkarza na miejsce zamówienia, a z drugiej strony zdecydowanie krótszy czas oczekiwania na taksówkę – opowiada rpkom.pl Łukasz Felsztukier, współtwórca aplikacji, a zarazem dyrektor ds. rozwoju i marketingu iTaxi.
iTaxi
wygląda trochę jak gra w telefonie komórkowym. Na mapie widać poruszające się punkty – to znajdujące się najbliżej taksówki. Kliknięcie w ikonę samochodu zdradza nazwę korporacji i cenę za 1 km trasy. Drugie kliknięcie – to zamówienie taksówki. Aby to zadziałało, obie strony – klient i taksówkarz – muszą mieć smartfona (iPhone lub aparat z systemem Android) i aplikację mobilną
iTaxi