Powołanie Grażyny Piotrowskiej-Oliwy, byłej szefowej Orange w Polsce, na stanowisko prezesa PGNiG było według raportu Instytutu Monitorowania Mediów najlepiej wyeksponowanym medialnie wydarzeniem dotyczącym szefów największych polskich firm w marcu tego  roku. Z licznych publikacji (w prasie, internecie i mediach społecznościowych) dowiedzieć się można było nie tylko szczegółów o dotychczasowej karierze pani prezes, ale również tego, że nosi 13- centymetrowe szpilki.

Jednka największy, bo prawie 40-proc. udział w relacjach medialnych dotyczących menadżerów największych polskich firm miały w marcu wystąpienia szefów firm branży telekomunikacyjnej – głównie Zygmunta Solorza-Żaka, jako szefa Polkomtelu. O Solorzu-Żaku najgłośniej było w kontekście zakupu Ipla przez Cyfrowy Polsat.

W kręgu zainteresowań dziennikarzy i internautów był również Maciej Witucki (Orange Polska). Komentował mediom m.in. kwestię rebrandingu TP, cytowano również jego opinię na temat „światłowodu w każdym domu".

W pierwszej dziesiątce najbardziej medialnych prezesów obecni byli również: Mirosław Godlewski z Netii (najszerszym medialnym echem odbiły się informacje o powołaniu Godlewskiego na kolejną 5-letnią kadencję prezesury oraz te mówiące o planach emisji obligacji) oraz Miroslav Rakowski z PTC (komentujący wprowadzenie nowej usługi: MTV Mobile, która powstała dzięki współpracy T-Mobile i MTV).