Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 19.02.2015 07:29 Publikacja: 18.02.2015 22:15
Gdy klient zauważy nieprawidłowość na rachunku, powinien złożyć reklamację
Foto: 123RF
Pan Andrzej ma konto osobiste w Pekao. Ustanowił zlecenia stałe i płaci w ten sposób za mieszkanie, prąd, telefon. – Ostatnio spółdzielnia poinformowała mnie, że mam nadpłatę w wysokości jednego czynszu, bo ten został opłacony dwa razy – opowiada czytelnik.
Tomasz Bogusławski z Pekao zapewnia, że podwójne wykonanie zlecenia stałego zdarza się niezwykle rzadko. Gdy taki błąd zostanie stwierdzony, jest korygowany przez bank, a klientowi są zwracane jego środki. Zlecenia stałe są wykorzystywane do cyklicznego regulowania rachunków. Klient może wycofać dyspozycję najpóźniej do końca dnia roboczego poprzedzającego termin realizacji zlecenia. Za wykonanie operacji bank może pobrać opłatę. Jej wysokość zależy od typu rachunku. W niektórych pakietach opłaty nie ma.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Rödl & Partner zapewniła kompleksowe wsparcie podatkowe Santander i Jefferies przy kolejnej sekurytyzacji wierzy...
Aktualnie Komisja Bezpieczeństwa i Obrony pracuje nad Omnibusem gotowości obronnej. Cel jest jeden: zdecydowanie...
Jak zrobić dużo więcej, więcej nie mając? Projekt wieloletnich ram finansowych na lata 2028–2034 musi uwzględnić...
ORLEN, uwzględniając światowe trendy, stawia na nowoczesne technologie. Podejmuje współpracę ze start-upami, wdr...
W należących do grupy spółek DANONE w Polsce Zakładach Produkcyjnych Nutricia w Opolu uruchomiono pierwszy w kra...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas