Bank się pomylił? Sam to naprawi

Operacja źle wykonana z winy banku jest korygowana bez udziału klienta.

Aktualizacja: 19.02.2015 07:29 Publikacja: 18.02.2015 22:15

Gdy klient zauważy nieprawidłowość na rachunku, powinien złożyć reklamację

Gdy klient zauważy nieprawidłowość na rachunku, powinien złożyć reklamację

Foto: 123RF

Pan Andrzej ma konto osobiste w Pekao. Ustanowił zlecenia stałe i płaci w ten sposób za mieszkanie, prąd, telefon. – Ostatnio spółdzielnia poinformowała mnie, że mam nadpłatę w wysokości jednego czynszu, bo ten został opłacony dwa razy – opowiada czytelnik.

Tomasz Bogusławski z Pekao zapewnia, że podwójne wykonanie zlecenia stałego zdarza się niezwykle rzadko. Gdy taki błąd zostanie stwierdzony, jest korygowany przez bank, a klientowi są zwracane jego środki. Zlecenia stałe są wykorzystywane do cyklicznego regulowania rachunków. Klient może wycofać dyspozycję najpóźniej do końca dnia roboczego poprzedzającego termin realizacji zlecenia. Za wykonanie operacji bank może pobrać opłatę. Jej wysokość zależy od typu rachunku. W niektórych pakietach opłaty nie ma.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Tylko 99 zł za rok czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Ekonomia
W biznesie nikt nie może iść sam
Ekonomia
Oszczędna jazda – techniki, o których warto pamiętać na co dzień
Ekonomia
Złoty wiek dla ambitnych kobiet
Ekonomia
Rekordowy Kongres na przełomowe czasy
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Ekonomia
Targi w Kielcach pokazały potęgę sektora rolnego
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne