Reklama

Bank się pomylił? Sam to naprawi

Operacja źle wykonana z winy banku jest korygowana bez udziału klienta.

Aktualizacja: 19.02.2015 07:29 Publikacja: 18.02.2015 22:15

Gdy klient zauważy nieprawidłowość na rachunku, powinien złożyć reklamację

Gdy klient zauważy nieprawidłowość na rachunku, powinien złożyć reklamację

Foto: 123RF

Pan Andrzej ma konto osobiste w Pekao. Ustanowił zlecenia stałe i płaci w ten sposób za mieszkanie, prąd, telefon. – Ostatnio spółdzielnia poinformowała mnie, że mam nadpłatę w wysokości jednego czynszu, bo ten został opłacony dwa razy – opowiada czytelnik.

Tomasz Bogusławski z Pekao zapewnia, że podwójne wykonanie zlecenia stałego zdarza się niezwykle rzadko. Gdy taki błąd zostanie stwierdzony, jest korygowany przez bank, a klientowi są zwracane jego środki. Zlecenia stałe są wykorzystywane do cyklicznego regulowania rachunków. Klient może wycofać dyspozycję najpóźniej do końca dnia roboczego poprzedzającego termin realizacji zlecenia. Za wykonanie operacji bank może pobrać opłatę. Jej wysokość zależy od typu rachunku. W niektórych pakietach opłaty nie ma.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Materiał Promocyjny
Rödl & Partner doradza przy sekurytyzacji VEHIS
Ekonomia
Polska już w 2026 r. będzie wydawać 5 proc. PKB na obronność
Ekonomia
Budżet nowej Wspólnoty
Ekonomia
Nowe czasy wymagają nowego podejścia
Ekonomia
Pacjenci w Polsce i Europie zyskali nowe wsparcie
Reklama
Reklama