Komisja Etyki Reklamy zakwestionowała hasło P4

Publikacja: 13.08.2015 15:48

Komisja Etyki Reklamy działająca przy Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy orzekła 29 lipca br., że internetowa reklama P4, operatora sieci Play zawierająca hasło "LTE bez limitu" naruszyła normy Kodeksu Etyki Reklamy.

Klient telekomu, który poskarżył się Związkowi podniósł, że operator wprowadza w błąd, ponieważ w rzeczywistości limitu transfer danych mobilnego internetu oraz że "po cichu" zmniejszył limit z 200 GB do 100 GB.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Ekonomia
Gaz może efektywnie wspierać zmianę miksu energetycznego
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Ekonomia
Fundusze Europejskie kluczowe dla innowacyjnych firm
Ekonomia
Energetyka przyszłości wymaga długoterminowych planów
Ekonomia
Technologia zmieni oblicze banków, ale będą one potrzebne klientom
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Ekonomia
Czy Polska ma szansę postawić na nogi obronę Europy