Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 23.08.2016 21:35 Publikacja: 23.08.2016 20:27
2 zdjęcia
ZobaczFoto: 123RF
Telewizje kablowe i telekomunikacyjni operatorzy stacjonarni oraz komórkowi, jak co roku o tej porze, rozpoczynają bój o kieszenie rodziców uczniów i kiesy studentów. W tym roku kuszą posiadaczy legitymacji szkolnych i studenckich przede wszystkim szybkością dostępu do sieci, pakietami z usługami mobilnymi oraz elastycznością terminów umowy. Mniejszy nacisk kładą na ceny.
Specjalną ofertę dla studentów przygotowały łódzka sieć telewizyjna Toya, wielkopolska Inea czy gdyńskie Multimedia Polska.
Disney i Universal pozwały Midjourney, ogromnie popularne narzędzie AI do generowania obrazów. Giganci Hollywood...
Bez profesjonalnych, niezależnych mediów demokracja kuleje, a mediów nie będzie bez dziennikarzy. Jak sprawić, b...
Warner Bros. Discovery, posiadający w Polsce stację telewizyjną TVN oraz serwis Player.pl, zamierza podzielić si...
Gremi Media uruchomiło nowy serwis informacyjny poświęcony stolicy – „Życie Warszawy”. W internetowej odsłonie t...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Przed Dniem Dziecka trwa walka o portfele rodziców. W sumie wydają na dzieci co roku prawie 18 mld zł. I choćby...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas