Poza tym jest obecny na You Tube i Linkedin (m.in. komunikacja z kandydatami na pracowników). Jak zapowiada Iwona Jarzębska, rzecznik banku, rozważana jest obecność w kolejnych kanałach.
Równie aktywne na portalach społecznościowych są inne banki. Do rekordzistów, jeśli chodzi o liczbę fanów na Facebooku (256 tys. osób) czy followersów na Twitterze (niemal 10 tys.), należy BZ WBK. Instytucja ta ma także konta na You Tube, Instagramie, Linkedin i Google+.
mBank jest aktywny na YouTube, Facebooku, Twitterze, Instagramie, ale również na innych forach i blogach czy w serwisie Wykop, gdzie toczą się dyskusje na temat marki. Instytucja ta ma na FB tylko o kilkaset fanów mniej niż BZ WBK.
Blisko 190 tys. użytkowników polubiło na Facebooku ING Bank Śląski. Poza tym bank jest obecny na YouTube, Twitterze, Instagramie, Linkedin i Google+. Stworzył też specjalne miejsce dla klientów na swojej stronie internetowej – Społeczność ING.
Ponad 77 tys. użytkowników polubiło facebookowy profil PKO BP. Jak mówi Michał Tkaczuk z biura prasowego, bank na Facebooku prowadzi fanpage PKO BP i Inteligo, Bankowej Akcji Honorowego Krwiodawstwa oraz projektu PKO Bank Polski Biegajmy Razem.