Reklama

MUX-8 wciąż bez daty startu, za to z dodatkowymi usługami

Emitel ciągle czeka na wynik postępowania wszczętego na wniosek POT. Ciekawostką jest,że MUX-8 będzie wzbogacony o wideo na żądanie.

Publikacja: 02.05.2016 08:00

Nie wiadomo na razie na 100 proc. czy Emitel na pewno pozostanie operatorem technicznym MUX-8, bo w Urzędzie Komunikacji Elektronicznej trwa postępowanie odwoławcze w tej sprawie. Zainicjował je Polski Operator Telewizyjny,który przegrał konkurs na operatora MUX-8. – Mam nadzieję, że, jak słyszałem, ten proces zakończy się w 2-3 miesiące – mówił Przemysław Kurczewski, prezes Emitela, na ubiegłotygodniowej Ogólnopolskiej Konferencji Operatorów Komunikacji Elektronicznej.

Emitel, w przeciwieństwie do nadawców, ma zapisany w otrzymanej koncesji obowiązkowy termin uruchomienia swojej usługi (upływa w grudniu tego roku), więc już teraz inwestuje miliony złotych w konieczną do nadawania kanałów z nowego pakietu infrastrukturę. Proces odwoławczy wyjątkowo nie jest mu więc w przypadku tego multipleksu na rękę. Część widzów już dziś odbiera sygnał nowego multipleksu – na razie widać na ekranie wtedy tylko sygnał kontrolny (w lipcu multipleks ma obejmować zasięgiem już 60 proc. kraju, na przełomie tego i przyszłego roku ma mieć zasięg na poziomie 95 proc.).

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Ekonomia
Świętujący swe 60-lecie PONAR Wadowice zaczyna dwa duże, nowe przedsięwzięcia
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Ekonomia
Zakończył się BraveCamp – tygodniowa akademia przedsiębiorczości dla młodych innowatorów
Ekonomia
Polska dekada innowacji: z akwarium na bezkresne morze
Ekonomia
Dzięki BraveCampowi uczelnie budują przestrzeń do innowacji
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Ekonomia
Polskie MŚP ciągle z potencjałem
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama