Czas pandemii – wyzwania dla branży e-commerce

Poszerzenie rynków zbytu i szybsze dostawy to jedne z kluczowych wyzwań internetowych sklepów.

Publikacja: 18.11.2021 02:00

Jak wynika z analiz PwC, do 2026 r. średnioroczny wzrost polskiego sektora e-commerce wyniesie 12 proc., a jego wartość brutto osiągnie 162 mld zł. W 2020 r. transakcje w sieci osiągnęły 14 proc. udziału całego handlu detalicznego w kraju.

Eksperci Last Mile experts szacują, że w roku 2021 wzrost ilości transakcji w sektorze e-commerce może osiągnąć podobny poziom, jak w roku ubiegłym, z trendem rosnącym w kierunku nawet do 40 proc. r./r. Głównym powodem dalej będzie wpływ koronawirusa oraz dynamiczny rozwój sprzedaży wielokanałowej.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Tylko 79 zł za pół roku czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Dodatki
W Nokii słuchamy głosu pracowników i doceniamy ich zaangażowanie
Materiał Promocyjny
Berlingo VAN od 69 900 zł netto
Dodatki
Kupujesz – pomagasz. Akcje charytatywne na Allegro
Dodatki
Żabka – razem możemy więcej
Dodatki
Rejestr Dłużników BIG InfoMonitor skuteczny i prosty sposób na dłużników samorządowych
Materiał Promocyjny
Warunki rozwoju OZE w samorządach i korzyści z tego płynące
Dodatki
Xtreme Fitness Gyms – dynamiczny rozwój franczyzy w branży fitness
Materiał Promocyjny
Suzuki Moto Road Show już trwa. Znajdź termin w swoim mieście