Czas pandemii – wyzwania dla branży e-commerce

Poszerzenie rynków zbytu i szybsze dostawy to jedne z kluczowych wyzwań internetowych sklepów.

Publikacja: 18.11.2021 02:00

Jak wynika z analiz PwC, do 2026 r. średnioroczny wzrost polskiego sektora e-commerce wyniesie 12 proc., a jego wartość brutto osiągnie 162 mld zł. W 2020 r. transakcje w sieci osiągnęły 14 proc. udziału całego handlu detalicznego w kraju.

Eksperci Last Mile experts szacują, że w roku 2021 wzrost ilości transakcji w sektorze e-commerce może osiągnąć podobny poziom, jak w roku ubiegłym, z trendem rosnącym w kierunku nawet do 40 proc. r./r. Głównym powodem dalej będzie wpływ koronawirusa oraz dynamiczny rozwój sprzedaży wielokanałowej.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Dodatki
W Nokii słuchamy głosu pracowników i doceniamy ich zaangażowanie
Dodatki
Kupujesz – pomagasz. Akcje charytatywne na Allegro
Dodatki
Żabka – razem możemy więcej
Dodatki
Rejestr Dłużników BIG InfoMonitor skuteczny i prosty sposób na dłużników samorządowych
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Dodatki
Xtreme Fitness Gyms – dynamiczny rozwój franczyzy w branży fitness