Aktualizacja: 22.06.2017 12:38 Publikacja: 22.06.2017 12:12
Foto: tv.rp.pl
Wyniki badania przeprowadzonego przez Bank Światowy pokazały, że zastosowanie określonych technik behawioralnych w komunikacji z podatnikami przynosi duży efekt. - Podatnicy płacą więcej niż byśmy się spodziewali, gdy się ich o to prosi w formie pisemnej – tłumaczyła Zakrzewska.
Przypomniała, że urząd standardowo komunikuje się z podatnikiem prosząc go o zapłacenie podatku w formie standardowego upomnienia.
Ropa marki Urals jest obecnie najtańsza od pandemii. W efekcie dziura w budżecie Rosji, z którego finansowana je...
Przygotowanie i uzgodnienie unijnego budżetu na lata 2028-2034 może być najtrudniejszym zadaniem w historii – oc...
Jednym z najbardziej obiecujących narzędzi mogących zrewolucjonizować pracę działów podatkowo-finansowych, jest...
Wiadomo już, który sektor państwa miał największy deficyt w minionym roku – to rząd i instytucje rządowe, które...
Dziura w kasie państwa puchnie jak na drożdżach – wynika z danych Ministerstwa Finansów. Po części to efekt ubyt...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas