Ma zmodernizować linie tramwajowe w dwóch dzielnicach Oslo za prawie 18 mln zł. W niedalekiej przyszłości zleceń może być znacznie więcej, dzięki planowanemu przez norweski rząd gigantycznemu programowi inwestycyjnemu. Rocznie będzie się tam przeznaczać na rozbudowę infrastruktury równowartość 8 miliardów złotych.

Do tej Torpol zrealizował w Norwegii projekty o łącznej wartości ok. 55 mln zł, w tym wybudował linię lekkiej kolei miejskiej w Bergen, pierwszego szybkiego tramwaju w tym kraju i pierwszą po 45 latach nową linię w tym mieście. – Rynek norweski zapewnia wyższą marżowość w porównaniu z Polską, ponieważ cena nie jest jedynym kryterium wyboru wykonawców w przetargach. Oferuje również korzystniejsze warunki kontraktów m.in. minimalizowanie przestojów sezonowych dzięki stosowaniu nowoczesnych technologii oraz dodatkowe wynagrodzenie za pracę w zimie – mówi prezes Torpolu, Tomasz Sweklej. Zadowoleni są także Norwegowie: - Torpol wykonał prace o bardzo dobrej jakości, co jest kluczowym aspektem na który zwracamy uwagę – twierdzi Ole Mortensen, dyrektor zamówień w spółce Bybanen Utbygging, odpowiadającej za rozbudowę lekkiej kolei miejskiej w Bergen.

Torpol od ponad 23 lat buduje i modernizuje szlaki i linie kolejowe. Był m.in. pierwszą w Polsce prywatną firmą przystosowującą linie kolejowe do prędkości 160 km/h. Zatrudnia ok. 400 pracowników.  W 2010 roku został założony norweski oddział spółki - Torpol Norge.