Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 07.07.2015 16:03 Publikacja: 07.07.2015 15:19
Foto: Fotorzepa, Michał Walczak Michał Walczak
- Polska postrzegana jest jako atrakcyjny rynek jeśli chodzi o kawę, ponieważ 25 milionów Polaków pije ją regularnie - mówi „Rzeczpospolitej" Michał Proszewski, dyrektor generalny Nespresso Polska, właściciela czterech butików z kawami na kapsułki i ekspresów do ich przyrządzania.
Nadal daleko nam jednak do krajów, gdzie pije się najwięcej kawy w Europie. - Polak konsumuje rocznie średnio 2,8 kg kawy, a mieszkaniec Skandynawii około 10 kg. Stwarza to szanse dla dalszego rozwoju rynku i tworzenia innowacji - uważa Lajos Hanzel, dyrektor działu napojów w firmie Nestlé Polska. Sprzedaje ona m.in. kawy Nescafe, w tym Nescafe Dolce Gusto w kapsułkach.
Rolls-Royce, odznaki Blue Peter i mozaika od Zełenskiego – to tylko niektóre z prezentów, jakie według danych Pa...
Łódzki Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Bratoszewicach ma zaszczyt zaprosić na VI Krajowe Dni Pola Bratoszewice 2025.
Taylor Swift wykupiła prawa do oryginalnych nagrań swoich pierwszych sześciu albumów studyjnych. Jak wymieniła,...
Zrównoważony rozwój staje się kluczowym elementem strategii biznesowej wielu polskich firm. Właściciele małych i...
Agencja Uzbrojenia w piątek zawarła z Mesko (PGZ) umowę na dostawę amunicji czołowej 120 mm za 150 mln zł. Chodz...
Phishing, ataki DDoS i złośliwe oprogramowanie to stali bywalcy raportów dotyczących zagrożeń w sieci. Od lat są najczęściej wykorzystywanymi przez cyberprzestępców metodami, ale to nie znaczy, że sposób ich działania się nie zmienia.
Przez dziesięciolecia Liechtenstein był rajem podatkowym dla bogaczy z całego świata. Dziś stał się pułapką dla...
Gdzie zdobyć wiedzę, która pomoże w zdobyciu patentu motorowodnego?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas