Reklama
Rozwiń
Reklama

Efekt Katalogu Legimi. Firma ujawnia, ile straciła na „aferze z wydawcami”

Zarząd Legimi ujawnił, co oznacza „nieznacząca” zmiana liczby subskrybentów. Platforma przyznała, że w miesiąc straciła kilka procent abonentów za sprawą zmiany oferty i awantury z wydawcami książek.

Publikacja: 13.11.2024 11:12

Mikołaj Małaczyński, prezes firmy Legimi

Mikołaj Małaczyński, prezes firmy Legimi

Foto: tv.rp.pl

- Na chwilę obecną nie zauważamy znaczącej zmiany liczby naszych subskrybentów. Naszym priorytetem jest zapewnienie im nieprzerwanego dostępu do ulubionych treści, dlatego dokładamy wszelkich starań, aby jak najszybciej zażegnać wszelkie nieporozumienia – zapewniał Mikołaj Małaczyński, jeden z założycieli i prezes Legimi w październiku.

Tak prezes Legimi odpowiadał na pytania „Parkietu”, po tym, jak 15 października platforma z e-książkami podała, że za tydzień wprowadzi słynny już Katalog Klubowy, czyli ofertę, w której za publikacje części wydawnictw użytkownicy muszą dopłacić około 15 zł za sztukę. Wcześniej wszystkie książki w formie elektronicznej abonenci mieli dostępne w ramach miesięcznej opłaty. Mogli je czytać lub ich słuchać przy pomocy aplikacji firmy.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Biznes
Niemcy chcą embarga na stal z Rosji. To cios w koncerny oligarchów Kremla
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Biznes
Awaria sieci Play. Klienci nie mogą wykonywać połączeń
Biznes
Koniec turystycznego biznesu z Rosją. Republiki bałtyckie zamykają granice
Biznes
UE i Chiny łagodzą napięcia handlowe. Szczyt klimatyczny bez udziału USA?
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Biznes
ORLEN napędza transformację w Europie Centralnej
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama