Reklama
Rozwiń
Reklama

Producenci gier mogą wrócić do łask

Akcje kilkunastu studiów notowanych na giełdzie mają potencjał wzrostowy – wynika z wycen analityków. To dobry czas, żeby znów zainteresować się tą branżą?

Publikacja: 11.05.2023 03:00

„Fishing Clash” to jedna z najbardziej znanych gier mobilnych

„Fishing Clash” to jedna z najbardziej znanych gier mobilnych

Foto: mat. pras.

Światowy rynek gier systematycznie rośnie. Jego wartość za dwa lata może sięgnąć 226 mld dol. – prognozuje portal Newzoo. Systematycznie przybywa też graczy. Jest ich już ponad 3 mld. To jednak nie znaczy, że branża pozostaje odporna na makroekonomiczne i geopolityczne zawirowania. Po covidowej euforii nie ma już śladu. Dobrze widać to chociażby na warszawskiej giełdzie.

Branżowy indeks właśnie powrócił do przedpandemicznych poziomów. Choć sytuacja w sektorze nie jest łatwa, to można w nim znaleźć ciekawe okazje inwestycyjne. Ale kluczowa jest ostra selekcja, bo nadal są firmy, których głównym biznesem jest zapowiadanie nowych gier i ogłaszanie ambitnych planów. Do ich realizacji już nie dochodzi.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Plan pokojowy Ukrainy, umowa Mercosur i spadek Polski w rankingu innowacji
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Biznes
Gdańsk jest dla nas kluczowy
Biznes
Trójmiasto wzmacnia pozycję w technologiach
Biznes
Trwa budowa Doliny Krzemowej na Pomorzu
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Biznes
Półprzewodniki przyspieszają w Europie
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama