Reklama

Taylor Swift i dobra karma jej fanów. Ticketmaster próbuje wyjść z afery z twarzą

Ticketmaster nie chce być już czarnym charakterem dla Swifties, fanów Taylor Swift, i zapowiedział, że niektórzy będą mieli możliwość kupna biletów na Eras Tour.

Publikacja: 13.12.2022 14:38

Taylor Swift i dobra karma jej fanów. Ticketmaster próbuje wyjść z afery z twarzą

Foto: PAP/DPA/Rolf Vennenbernd

Problemy przy sprzedaży biletów na Eras Tour Taylor Swift zrobiły Ticketmasterowi bardzo złą reklamę oraz przyciągnęły zainteresowanie amerykańskich polityków, którzy zaczęli głośno krytykować faktyczny monopol firmy. W poniedziałek Ticketmaster, będący spółką zależną Live Nation, zapowiedział, że niektórzy fani Swift będą mieli szansę na zakup do dwóch biletów na trasę Eras.

„Zostaliście wybrani, ponieważ zostaliście zidentyfikowani jako fani, którzy otrzymali kod podczas przedsprzedaży Verifed Fan, ale nie kupili biletów. Przepraszamy za trudności, których mogliście doświadczyć i, na prośbę zespołu Taylor, stworzyliśmy tę dodatkową możliwość zakupu biletów” – zakomunikował Ticketmaster grupie fanów w mailu cytowanym przez CNBC.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes
Rosyjskie ambicje kosmiczne. Konkurent Starlinka w fazie testów?
Biznes
Potężny atak hakerski. Wyciekły dane logowania ponad 140 tysięcy kont Polaków
Biznes
Sankcje na Rosję opóźnione, spór CDU–SPD i propozycja reparacji Prezydenta
Biznes
Co dalej z prezesem UKE? Zanosi się na bezkrólewie
Biznes
Antydronowa gorączka, porozumienie ws. TikToka i chińskie elektryki z UE
Reklama
Reklama