Taylor Swift i dobra karma jej fanów. Ticketmaster próbuje wyjść z afery z twarzą

Ticketmaster nie chce być już czarnym charakterem dla Swifties, fanów Taylor Swift, i zapowiedział, że niektórzy będą mieli możliwość kupna biletów na Eras Tour.

Publikacja: 13.12.2022 14:38

Taylor Swift i dobra karma jej fanów. Ticketmaster próbuje wyjść z afery z twarzą

Foto: PAP/DPA/Rolf Vennenbernd

Problemy przy sprzedaży biletów na Eras Tour Taylor Swift zrobiły Ticketmasterowi bardzo złą reklamę oraz przyciągnęły zainteresowanie amerykańskich polityków, którzy zaczęli głośno krytykować faktyczny monopol firmy. W poniedziałek Ticketmaster, będący spółką zależną Live Nation, zapowiedział, że niektórzy fani Swift będą mieli szansę na zakup do dwóch biletów na trasę Eras.

„Zostaliście wybrani, ponieważ zostaliście zidentyfikowani jako fani, którzy otrzymali kod podczas przedsprzedaży Verifed Fan, ale nie kupili biletów. Przepraszamy za trudności, których mogliście doświadczyć i, na prośbę zespołu Taylor, stworzyliśmy tę dodatkową możliwość zakupu biletów” – zakomunikował Ticketmaster grupie fanów w mailu cytowanym przez CNBC.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Biznes
Trump straszy UE, Ryanair wraca do Modlina, KE planuje nowe podatki
Biznes
Będzie drastyczna unijna podwyżka akcyzy na papierosy? Okoniem staje Szwecja
Biznes
Cenny ręcznik z Wimbledonu. Iga Świątek rozsławiła nie tylko kluski z truskawkami
Biznes
Polskie start-upy bez pieniędzy, odbudowa Ukrainy i współpraca Paryża z Londynem
Biznes
Pepco więcej sprzedaje i rusza ze skupem akcji
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama