Reklama

Nocna akcja działaczy Greenpeace. Przerobili "żarówkowy" billboard

W nocy z wtorku na środę aktywiści Greenpeace przerobili jeden ze słynnych billboardów, w których autorzy kampanii przekonywali, że wysokie ceny prądu to wina Unii Europejskiej. Ekolodzy napis "polityka Unii Europejskiej" zasłonili innym – pisze Business Insider Polska.

Publikacja: 16.02.2022 11:13

Nocna akcja działaczy Greenpeace. Przerobili "żarówkowy" billboard

Foto: twitter.com/greenpeace_pl

ula

"Wtem! Pod osłoną nocy aktywistki i aktywiści zmienili treść billboardu koncernów energetycznych. Teraz odpowiada rzeczywistości i odkłamuje kłamstwa koncernów energetycznych" — napisało Greenpeace na Twitterze.

"Chodziło o sprostowanie manipulacji, jakich dopuściły się spółki skarbu państwa w owianej złą sławą “kampanii żarówkowej" - czytamy na stronie organizacji.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Rząd zamawia druk Poradnika Bezpieczeństwa. Ile za to zapłacimy i kiedy do nas dotrze?
Biznes
Trump w Londynie, 4 mld na cybertarczę i zapowiedź głębokich reform w Niemczech
Biznes
Rosyjskie ambicje kosmiczne. Konkurent Starlinka w fazie testów?
Biznes
Potężny atak hakerski. Wyciekły dane logowania ponad 140 tysięcy kont Polaków
Biznes
Sankcje na Rosję opóźnione, spór CDU–SPD i propozycja reparacji Prezydenta
Reklama
Reklama