Reklama
Rozwiń
Reklama

Nocna akcja działaczy Greenpeace. Przerobili "żarówkowy" billboard

W nocy z wtorku na środę aktywiści Greenpeace przerobili jeden ze słynnych billboardów, w których autorzy kampanii przekonywali, że wysokie ceny prądu to wina Unii Europejskiej. Ekolodzy napis "polityka Unii Europejskiej" zasłonili innym – pisze Business Insider Polska.

Publikacja: 16.02.2022 11:13

Nocna akcja działaczy Greenpeace. Przerobili "żarówkowy" billboard

Foto: twitter.com/greenpeace_pl

ula

"Wtem! Pod osłoną nocy aktywistki i aktywiści zmienili treść billboardu koncernów energetycznych. Teraz odpowiada rzeczywistości i odkłamuje kłamstwa koncernów energetycznych" — napisało Greenpeace na Twitterze.

"Chodziło o sprostowanie manipulacji, jakich dopuściły się spółki skarbu państwa w owianej złą sławą “kampanii żarówkowej" - czytamy na stronie organizacji.

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Rosyjski zapasik na czarną godzinę. Walka o miliardy dolarów zakopane w raju
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Patronat Rzeczpospolitej
Polska w programie Horyzont Europa: czas na zmiany
Biznes
Polskie e-sklepy zarabiają na Ukrainie, aktywa Rosji i spór o cła UE-USA
Materiał Partnera
Projekt ustawy o ROP wymaga zmian
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Biznes
USA obniżą cła na unijną stal, jeśli UE spełni jeden warunek. Chodzi o przepisy cyfrowe
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama