Reklama
Rozwiń
Reklama

Koniec wojny Osterloh-Diess w Volkswagenie

Szef rady pracowniczej w Volkswagenie, Bernd Osterloh, powiedział dziennikowi „Handelsblatt", że zakończył spór z szefem marki, Herbertem Diessem o realizację reform w marce

Aktualizacja: 19.03.2017 19:21 Publikacja: 19.03.2017 15:06

Koniec wojny Osterloh-Diess w Volkswagenie

Foto: Bloomberg

Rozejm obu tych wpływowych ludzi w grupie oznacza koniec wielomiesięcznej walki w firmie, która chce pozbyć się skutków skandalu z emisjami spalin. Przedstawiciele załogi mający 9 stanowisk w 20-osobowej radzie nadzorczej zrywali rozmowy z dyrekcją nt. wdrożenia planu ożywienia grupy, zawieszając w próżni umowę o cięciu kosztów.

- Istniał zasadniczy spór rady pracowniczej z szefem marki. To już historia. Teraz celem wszystkich uczestników jest wpłynięcie na spokojniejsze wody — powiedział Osterloh dziennikowi gospodarczemu z Düsseldorfu.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Biznes potrzebuje imigrantów, Shein pod ostrzałem Francji, Trump pomnaża majątek
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Biznes
Zachodnie koncerny znów rejestrują swoje marki w Rosji. Dlaczego to robią?
Biznes
Miało być bezpiecznie, będzie oszczędnie. Rząd majstruje przy cyberbezpieczeństwie
Biznes
Google inwestuje w Niemczech. Dobra wiadomość dla niemieckiego rządu
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Biznes
Nowy cel klimatyczny UE, obniżka stóp i kłopoty handlu
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama