Ambra nie zdradza, ile zapłaciła za 9 sklepów winiarskich Nalewki i Inne. Sieć ta oferuje głównie tradycyjne wysokogatunkowe nalewki i wódki. Punkty sprzedaży zlokalizowane są w galeriach handlowych w największych polskich miastach. Zostaną one włączone do sieci sklepów winiarskich prowadzonych przez należącą do grupy Ambra spółkę Centrum Wina – Dystrybucja.

Nabyta wraz z siecią marka "Nalewki i inne”, będąca zarazem marką produktową wysokogatunkowych nalewek, zostanie zachowana. Ambra przejmuje ich produkcję a asortyment zostanie wprowadzony do całej sieci sprzedaży Centrum Wina.

— Szczególną wartością transakcji jest atrakcyjność lokalizacji przejmowanych sklepów, które idealnie wypełniają luki istniejącej sieci uzupełniając ją o najlepsze galerie handlowe w Polsce: Galeria Mokotów, Galeria Krakowska, Silesia, Stary Browar, Manufaktura czy Galeria Bałtycka to liderzy głównych polskich aglomeracji – komentuje transakcję Robert Ogór, Prezes Grupy Ambra. Sklepy winiarskie Ambry działają obecnie pod markami Centrum Wina, Wine House i Wine Club. W roku 2009 r. sieć sklepów grupy osiągnęła ok. 15 mln zł przychodów. b.d.